Babyfoon/ telefoon op kamer schadelijk?

Discussie in 'Veilig slapen' gestart door Suuss86, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuss86

Suuss86 Nieuw lid

26 apr 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Soms slaapt onze dochter op onze kamer (ze is nu 4 maanden), wij hebben dan allebei onze mobiele telefoons op ons nachtkastje liggen (aan)
    Als onze dochter op haar eigen kamer slaapt, dan slapen wij met de babyfoon aan (met camera).

Ik ben een (te) bezorgde moeder en ik vraag me af of dat de straling van de mobiele telefoons, tv en babyfoon kwaad kan?

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    is geen gekke vraag hoor, zeker niet. maar er is eigenlijk geen concreet antwoord... tot nu toe lijkt het mee te vallen in ieder geval

3. Veera

Veera Niet meer actief

4. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ieder elektrisch apparaat geeft straling af, ook de tv en wekkerradio bijvoorbeeld. Het is niet direct schadelijk gebleken maar mensen die er gevoelig voor zijn kunnen er wel last van hebben. Zij kunnen rusteloos zijn en slaapproblemen en hoofdpijn hebben. Ook een draadloos netwerk in je huis kan dit veroorzaken. Wij hebben de babyfoon zo ver mogelijk van het ledikant afgezet maar voorkomen dat je baby met de straling in aanraking komt kun je toch niet. Hij komt ook in de woonkamer en komt ook in de buurt van onze mobieltjes. Je hebt wel speciale hoesjes en hangers die de straling zouden verminderen maar geen idee of ze echt werken en dan zit je nog met je andere apparatuur in huis en je netwerk. Je kunt moeilijk je tv inpakken. 😄

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt. En dan heb je ook nog WiFi. Niet alleen die van jezelf, maar ook nog die van je buren.

Deel Deze Pagina