Buikslapen slecht ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miracle08, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey dames had ff een vraagje.
    Ik ben een echt buikslaper of ja half zij half buik.
    Nou vroeg ik me af of dit slecht is?Ik probeer natuurlijk gewoon op me zij in slaap te komen maar merk dat ik na 15 min weer op me buik lig.
    Nou heb ik geen mega buik die in de weg ligt dus vandaar dat , ondanks het niet prettig ligt soms , ik dus gewoon op me buik ga liggen.
    Iemand ervaring mee ?

Groetjes

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Als jij lekker op je buik ligt, waarom niet.
    Je baby is voldoende beschermd hoor.

3. hittepetitje

12 mei 2008
    36
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hai,

Voor je kind maakt het niet veel uit geloof ik. Ik slaap ook half half op mijn buik,maar ik heb onlangs iets gehoord over dat je een bepaalde ader afsluit als je in die positie ligt en dat dat weer gevaarlijk kan zijn.
    Ik heb vaag een klokje horen luiden hoor,maar waar de klepel precies is.....

4. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Volgens mij was dat juist bij op je rug liggen hittepitje :)

Ik lig soms ook nog steeds op mijn buik trrouwens, zo lig ik gewoon het lekkerste en anders kom ik soms niet in slaap...ook word ik snachts vaker wakker en dan lig ik op mijn buik.

volgens mij kan het geen kwaad zolang je er zelf geen last van hebt

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja als ik anders ga liggen lukt het me ook niet om in slaap te komen , ook omdat de kleine s'avonds lekker druk word.En als ik dan op me buik ga liggen voel ik der wel ma na paar minuten is ie rustig.
    En last der van hebben heb ik niet , heel soms ligt het niet fijn dan ga ik wel anders (proberen ) te liggen.

6. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoihoi,

Wou ff reageren hierop.
    Ik had ook iets gelezen van een ader ofzo afsluiten, maar ik heb het nagevraagd bij de VK. Ze vloog me zowat aan. GA GEWOON LIGGEN,ZOALS JE ZELF HET PRETTIGST VIND. ALS JE ERGENS LAST VAN KRIJGT, BIJV. EEN SLAPEND BEEN, GA JE VANZELF WEER ANDERS LIGGEN.
    De vk werd ziek van al die bakerpraatjes die in de bladen staan.
    Ik werd zelf ook bang dat ik in mn slaap juist op die manier ging liggen, wat juist niet mocht, maar het geeft dus niets!

Hoop dat dit je geruststeld!

Slaapse!

7. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ik had juist gehoord dat als je op je rug slaapt, beebje op een slagader zou liggen. :) Leuk he, die bakerleugentjes. ;)
    Mijn gyn zei hetzelfde als de VK van marielle82. Je vanzelf anders liggen als er iets af zou knellen en ga gewoon liggen hoe je het lekkerst ligt.

8. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Bij de eerste durfde ik het niet, maar bij de 2e heb ik tot bijna op het eind op mijn buik/zij gelsapen. Ter illustratie mijn buik bij 35.5 weken:
    Ik had dus een behoorlijke buik, en op het eind lag het niet meer lekker, maar toen ik deze foto nam sliep ik nog op mijn buik/zij (met behulp van kussens ed :) ). Geen probleem voor de kleine hoor. En die van mij liet het echt wel voelen als ie in de knel zat!

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
  10. hittepetitje

12 mei 2008
    36
    0