Ik zit erover na te denken om zo'n activity center te kopen voor ons dochtertje. Hebben jullie die ook? En zo ja, welke? En is het een aanrader? Ok, ik weet dat kindjes natuurlijk verschillende dingen leuk vinden maar ze ligt nu vaak op haar buikje en graait naar van alles, dus ik dacht "vind ze misschien wel leuk. Iemand tips?
Wij hebben sinds vandaag de activity center van Tinylove! Eva vindt 'm heel leuk en snapte meteen ook wat ze ermee moest doen, had ik niet verwacht! Bij deze zitten er 2 kanten, eentje voor 3-9 maanden en de andere kant van 9 tot 24 maanden. En je kan 'm ook op de grond neerzetten, dan ligt ie plat. Dus we kunnen er voorlopig nog wel mee vooruit! Hij is trouwens vooral mechanisch en niet elektronisch, dat wilden wij ook niet. Er zit 1 knop op deze kant waardoor er muziek uitkomt, de rest is mechanisch.
Maar dat is geen activity center, maar een speelkleed . Hebben wij ook, maar die is toch het leukste als ze op haar rug ligt, maar dat wil ze niet . Misschien weer leuk over een paar maandjes als ze begrijpt dat als ze op het bord drukt, er geluid uit komt (ze kan de link nog niet leggen volgens mij).
Die van ons kostte 50 euro, laagste prijsgarantie bij Babydump . Daar was ie oorspronkelijk 65 euro geloof ik.
Ja dat is ook de bedoeling bij Sofie. Maar mevrouw verveelt zich nogal snel. Ik heb toen ze 3 maanden was ook een dure babygym gekocht. Vond ze op de creche namelijk fantastisch. Denk dat ze er een maandje mee gespeelt heeft. Ze vond het helemaal te gek. Dus ik dacht al "goh goeie koop". Maar nu wil mevrouw er niks meer van weten. Beetje zonde dus. Dus durf niet zo goed iets te kopen van 50-65 euro met het idee dat ze er misschien maar een maandje mee speelt.
Da's inderdaad een beetje zonde. Ik hoop dat Eva zich er voorlopig nog mee kan vermaken en anders zet ik 'm op marktplaats, kan jij 'm kopen .
Had jij hem dan ergens anders voor 50 Euro gezien en zo ja waar? Ik vind ook dat die meeste dingen zoveel herrie maken en ben bang dat ik zoiets na een paar weken het raam uit gooi. Op deze zitten als ik goed begrijp dus niet teveel knopjes met geluidjes?
Wij hebben het van fisher price en eentje van vtech in de vorm van Winnie the pooh. Echt een aanrader, allebei. Hij speelt er nog altijd erg graag mee.
Hierbij de link: http://www.babyplezier.nl/tiny-love-dev ... 9b0da6c2ce Hij heeft inderdaad niet zoveel van die electronische geluidjes, want daar kan ik zelf ook niet zo goed tegen . Wij hebben van de mobile de luidspreker al afgeplakt zodat ie in ieder geval wat minder hard klinkt... en dat gebeurt bij de activity center ook mochten we er gek van worden.... of je zet 'm gewoon uit , dan blijft er nog genoeg over.
wij hebben ook die van Pooh, hangt nog niet in de box overigens. Dat ga ik binnenkort wel eens doen denk ik.
Hmm wij hebben sinds kort deze.. amar daar moet je kindje eigenlijk NET ff groter voor zijn anne is nu 9 maanden en kan nog lang niet lopen maar ze is helemaal gek op deze: http://www.toystore.info/images/Chicco- ... 000000.jpg wel vol geluidjes.. maarja.. je hebt neit altijd invloed op wat je kado krijgt he en dan ingepakt ind e kast laten staan is ook zo zonde vind het echt een erg mooi ding en! er zit een uit-knop op
Wij hebben deze, old school fisher price, 3 euro op marktplaats.. Volgens mij heb ik daar zelf ook nog mee gespeeld vroeger, mijn broertje in ieder geval. En Anne vind hem super...
Wat hier wel werkt als Jarissa uitgekeken is op speelgoed, is het wegbergen en een maandje later of zo weer tevoorschijn halen. Dan is het weer als nieuw en meestal opnieuw leuk.