Buikslapen... terugdraaien of niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Snoopy1979, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik vind dat wel grappig om te lezen aangezien ons knulletje 's morgens altijd nog precies zo ligt zoals we hem 's avonds in bed hebben gelegd. Ik stop hem wel strak in maar zo strak dat hij niet kan bewegen? ;)

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik stop Eva niet in, heeft totaal geen nut en ze wil het ook echt niet. Dus daar ben ik al snel mee gestopt. Slaapzak zou moeten helpen, maar vanaf de dag dat ze kon omrollen deed ze het ook meteen met slaapzak. Ze is gewoon erg beweeglijk. Als ze rustig voor zich uit aan het staren is in de box, of meteen in slaap valt, ben ik meteen bang dat er iets is...

3. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Anne houdt ok al sinds altijd haar hoofdje recht, en vooral niet neerleggen. Toch ligt ze graag op haar buikje. Slapen gaat nog niet, want dan ploft ze zo met haar neusje op het boxkleed, daar kan ze nooit op slapen denk ik dan... maar ze draait nu ook al een beetje, vanavond op haar zij in slaap gevallen. Ik verwacht eigenlijk dat ze straks ook op haar buik gaat liggen, op haar rug liggen vind ze niks aan.

Wij hebben een purflo matrasje, dat is gaas, dus daar kan ze (mocht het nodig worden) dwars doorheen ademen.. misschien een idee vor je eigen geruststelling?

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Fijn dat je wat meer vertrouwen krijgt. Die dochters doen ons wat aan. Nu is het alleen nog maar buikslapen, wat staat ons nog te wachten? Haha, over 20 jaar lachen we ons rot om deze zorgen. Maar eerlijk gezegd vind ik dit voorlopig heftig genoeg!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hahaha, inderdaad, dit stelt eigenlijk nog niets voor! Maar voor nu wel even genoeg inderdaad ;).

Ma2Be, Eva vindt het ook geweldig op haar buik, ligt eigenlijk bijna altijd op haar buik te spelen. Hele rare gewaardwording hoor, toen ze opeens haar hoofd ging neerleggen!

Deel Deze Pagina