buikslapen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door trixie, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trixie

trixie Lid

7 jul 2006
    25
    0
    0
    Heinenoord
    Ik ben nogal een buikslaper. moet ik er op gaan letten dat ik zo veel mogelijk niet meer op mijn buik slaap? of maakt dat niet uit?

2. minke

minke Actief lid

Zoalng jij het lekker vindt liggen, moet je het vooral doen. Je kindje ligt goed beschermt in je buik, dus voor hem/ haar kan het geen kwaad. Soms kan het wel zijn dat je kindje er op reageert en wat meer gaat schoppen, maar dan ga je vanzelf wel anders liggen...
    Ik zelf heb de hele zwangerschap gewoon op mijn buik liggen slapen. Ik heb met 32,4 week een keizersnee gehad ivm zwangerschapsvergiftiging, dus echt een hele dikke buik heb ik nooit gehad... Dus mss dat ik het buikliggen daardoor tot het einde heb kunnen volhouden. Met een dikke buik zal het wel steeds minder fijn gaan liggen.

3. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik ben ook een buikslaper en op een gegeven moment kan je niet anders dan van positie wisselen en tot die tijf lekker blijven slapen.... ;)

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    je merkt het vanzelf als het niet meer gaat is mijn ervaring. Ik rol 'snachts nog steeds wel eens op mijn buik, maar dan krijg ik toch echt commentaar van binnen!!!!

Karin

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Wees blij dat je nog op je buik liggen kunt! ;)
    Sinds 2 weken heb ik zo'n last van mn borsten dat ik absoluut niet op mn buik kan liggen zonder dat het zeer doet.

Deel Deze Pagina