afspraak cb, geen zin in..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    heb morgen afspraak bij cb, maar heb er geen zin in en komt me ook niet uit. ook een rottijd, 10 uur. net al gebeld, muts deed al moeilijk. ja maar hij krijgt dan zn prikjes, het wordt dan anders pas half augustus, dat is veeeeel te laat. of ik iemand anders kan laten gaan, nee dus, ik heb gewoon geen zin. waarom zijn die bureaus ook zo volgeboekt??? als je afspraak wilt verzetten, kun je pas 2 maand later terecht.

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    tja...als je geen zin hebt haal je toch alleen die prikjes en ga je weer?

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja ind alleen prikjes halen dan sta je waarschijnlijk zo weer buiten.

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja ik ga ook wel, maar het schoot me ineens in de gedachten en daardoor komt het niet uit. stom van me.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Huh ik snap dit berichtje niet zo goed, best belangrijk als het om prikjes gaat en dat is toch zo gebeurd?

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ach ik baal gewoon een beetje, moest het ff kwijt ;)
    had liever van haar gehoord, "dan kom je toch volgende week"?
    helaas moet ik gewoon heen

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Gewoon ff een baaldag?

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Van mij mag je er best geen zin in hebben en ervan balen hoor! Maar als je zomaar volgende week terecht zou kunnen,dan zou het daar ook een puinhoop worden, dan kan het zijn dat je op maandag wordt gebeld en gevraagd of jij je afspraak van dinsdag naar volgende week wilt verzetten omdat een ander op jouw tijdstip en dag wilt. Ze zitten vaak erg vol bij het cb, zeker de fijnste tijden.

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    nou ja best, lag er gister om half 12 in na de fles. en om 5.15 vanmorgen had onze een kat een muis meegenomen naar onze slaapkamer. we dachten dat ie dood was, maar bleek nog te leven. wij en de kat kregen beestje allebei niet te pakken. dus dat heeft geduurt tot half 7, toen ging de wekker. oja om 3 uur ben ik nog bij thijs geweest.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Prima dat je geen zin hebt maar waarom verwacht je van een instantie dat ze jouw 'geen zin' moeten faciliteren? Geen zin? Prima, ga je niet en dan ben je dus 2 maanden later aan de beurt.

tja..

11. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sorry maar ik snap je verontwaardiging ook niet zo... Omdat jij geen zin hebt verwacht je van hun dat ze maar hun schema omgooien en je volgende week kan komen? Beetje onrealistisch...

12. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

volgens mij bedoeld ze het niet zo, als dat jullie het laten overkomen..

enja.. het is ook rot als ze altijd zo stamp vol zitten, als je een keer niet kan ben je pas 2 maanden later aan de beurt.. .
    tja.. ze werken ook niet iedere dag van de week *hier iig niet op woensdag*..
    beetje raar hoor... misschien moeten ze gewoon een dagje eraan plakken...

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Je hebt geen zin, dus moet je dochtertje maar even wachten op haar vaccinaties? :( Sorry, ik vind het gezeur ;)

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat willen ze vast doen als wij meer zorgpremie gaan betalen ;)

15. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ah joh, cb´s zijn vaak irritant en inderdaad, ´even´een afspraak verzetten is over ´t algemeen niet mogelijk.
    ´Geen zin´ is natuurlijk, zoals je zelf ook wel weet, geen goede reden, maar dat je even de p in hebt.. O joh, zou ik ook hebben. Het is warm, het is plakkerig, het is gewoon weer om overal van te balen...

Maar gewoon jezelf even in ´t nekvel grijpen en klaar...

16. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

10 uur vind ik juist een fijne tijd, hier hebben ze vaak 2 uur of half 3, maar dan slaapt de uk, en ik vertik het eigenlijk om haar daarvoor wakker te maken zit ik smiddags met een vervelend kind.
    om 1 uur vind ik prima en alles na half 4 ook, gelukkig laatste tijd omk 4 uur prima tijd, kind lekker geslapen en kunnen we daarna direct boodschapjes doen

maar liefst zou ik gewoon smorgens gaan

17. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0

nog meer??!!:$;)

18. marilouise

marilouise Niet meer actief

Dat zal er leuk uitgezien hebben met zijn allen achter de muis aan ?:D

Ik heb hier ook een baaldag heb de hele dag nog niets gedaan zijn met de waterleiding bezig heb de halve dag al geen water, gelukkig wel bronwater in huis.

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Weet je wat pas irritant is? Dat wij 9 van de 10 keer nadat we met zorg een paar maanden eerder een datum hebben geprikt, een brief van het CB krijgen dat ze eigenhandig onze afspraak hebben verzet naar een dag waarop zoonlief naar het KDV gaat. En dat dus een paar keer achter elkaar. Pff! En dan kun je inderdaad pas veel later terecht als je belt, omdat zij zelf die brief zo laat versturen.

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik snap het ook wel hoor, warm en plakkerig, mama moe, kindje moe, korte lontjes enz enz enz.

Maar aan de andere kant, prikjes s'morgens vind ik ideaal, kun je gedurende de dag goed zien of er een reactie op is.

Kylian heeft 1 keer tegen 16.30 uur de prikken gehad en werd er goed ziek van, heb ik de hele nacht mee op gelopen.

groetjes Anita

Deel Deze Pagina