Hoi allemaal, onze dochter is nu ruim 2 weken en sinds 2 dagen slaapt ze ontzettend onrustig (niet langer dan een klein uurtje achter elkaar) en ligt als ze wakker is heel erg te persen en te kreunen. Na een tijdje is ze dit natuurlijk zat (er komt dan namelijk geen ontlasting of lucht) en wordt dan vreselijk verdrietig. Ze gilt het uit. Ik vind het zo verschrikkelijk om mijn dochtertje zo te zien Het liefst zou ik het van haar over willen nemen maar helaas kan ik niet veel meer doen dan haar proberen te troosten. We geven voor elke voeding al Infacol, maar dit lijkt niet echt te werken. Haar ontlasting ziet er goed uit en ze heeft nu zo'n 3-5 poepluiers op een dag. Wij vragen ons af of dit er allemaal bij hoort, of dat we toch contact op moeten nemen met de huisarts. Herkennen jullie dit misschien? Alvast bedankt voor de reacties.
oe ik zou tich even de ha bellen. mijn zoontje (15 maanden) die kreunt en perst zich ook een ongeluk maar bij hem gaat het echt om de ontlasting. hij heeft en vreselijke stoelgang. en persen en kreunen lijken mij toch echt daarmee te maken hebben. wel raar dat haar poepluiers er goed uitzien. zou toch even bellen als ik jou was. het hoort er iig niet bij
mn zoontje had in week 2 ook ontzettend last van krampjes...heir werkt infacol overigens wel..alleen het schijnt dat dat na een paar dgn pas werkt... Alleen mn zoontje had dan heel erg last en ineens paar dgn later super volle poepluier...en die van jou heeft er al genoeg,.. Tja ze zeggen dat in de eerste 3 mnd krampjes er gewoon bij horen...darmstelsel is aan het "rijpen" ... boert ie goed na de voeding? anders ook proberen tussendoor goed te laten boeren