Mag dat? In het zwembad zie ik altijd maar 1 ouder... Op de website van het zwembad zie ik er niets over staan namelijk. Nu willen we heel graag samen gaan. Onze zoon vindt in bad gaan of douchen vreselijk maar de 1e les babyzwemmen was een hit. Nu willen we gewoon heel graag samen weer genieten van 'zoon in (zwem)bad' Gaan jullie wel eens samen?
Ja hoor, wij gaan wel eens samen en in onze groep zijn er ook die opa/oma/tante/oom o.i.d. mee nemen. Geen probleem. Alleen gaan wij niet samen het water in. Papa blijft aan de kant om te kijken. Dat lijkt mij gewoon niet handig. Maar een tijdje terug was er iemand bij ons in de groep die wel samen met haar vader in het zwembad zat, voor 1 keertje. Of dat voor altijd mag weet ik niet. Ik zou het gewoon eventjes vragen aan het zwembad?
wij gingen wel met zn tweeen mee, maar er werd wel gezegd, dat er maar 1 ouder per baby in het water mag zijn.
Hier mag het gerust en ook met zijn tweeen het water in, natuurlijk kan er maar 1 tegelijk het kind vast houden , maar de ander helpt dan met vast houden van bijvoorbeeld het gat om door te zwemmen ed. Je betaald hier ook 1x ouder kind en 1x vrij zwemmen en dan mogen beide mee, gaat er 1 mee alleen om te kijken betaal je daar ook niet voor.
Ja hoor hier wel. We zijn nu zelfs als gezin, echt leuk! Want ze zijn allebei onder de 2. Vanaf dat Martijn 2 is zwemmen ze apart dan gaat Martijn naar het peuterzwemmen. En volgende week neem ik zelfs allebei m'n ouders mee, maar dat komt omdat m'n ouders in Frankrijk wonen en ze nooit de kans hebben gehad en nu eindelijk wel een keer.
Wij gaan ook wel eens met zijn tweeën hoor en ook met zijn drieën in het water dus. Super gezellig en ze vinden het hier prima, ik weet niet hoe het zit als het elke keer zo is. Mijn man moet namelijk wel iets bij betalen als hij mee zwemt.
Ik ga altijd samen met een vriendin babyzwemmen - ik met onze dochter en zij met de hare - en haar man gaat altijd mee (ook het wate rin). Hier kan het dus wel. Hier betaal je voor de tweede persoon ook voor vrijzwemmen als de tweede persoon mee gaat het water in en als hij/zij op de kant blijft, dan is het geloof ik 1 of 2 euro oid.
hier alleen bij uitzondering (voor een 1e keer ofzo) dat je met z'n 2en mag. Als je vaker wil, zou je moeten gaan vrijzwemmen hier. Of genoegen moeten nemen met afwisselen.. mama de ene week in het water, papa de andere week.
Bij ons kan best beide ouders mee, maar niet iedere week. Dat is namelijk ook erg onrustig in de les en voor het kind. een keer per maand met zijn 2en kan best, maar niet te vaak. Het is storend en je kindje wil dan bij de een, en dan bij de ander zijn. Ik zou dan om de week doen en evt een van de 2 op de kant laten blijven. In ieder geval even navragen, zodat je het weet.
wij gaan ook met zijn 3tjes. Alleen tijdens het klasje van 15 min wacht papa even aan de kant of bubbelbad hihi, en daarna mag je nog vrijzwemmen dus dan gaan we zelf altijd nog lekker zwemmen met zijn 3tjes!
Hier was het ook 1 ouder per kind. Bij uitzondering weleens een 2e persoon mee. Maar de groep was zo groot, dat meer mensen gewoon niet handig zou zijn. Wel zaten er standaard opa's oma's, vaders of moeders langs de kant. Die gingen daarna dan mee met vrijzwemmen. Of gewoon handig bij het omkleden..