Janken!Hormonen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Emmaatje, Jan 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hoi,

Zijn het de hormonen, of is het logisch dat ik me zo voel?

Ons kleine mannetje wordt eind maart geboren..mijn grote man gaat elk jaar met een stuk of 7 kerels een week naar Denemarken om te vissen, altijd rond hemelvaart.

Dan is ons kleintje dus een week of 6?Als ik er alleen maar aan denk, of als hij er met iemand over praat schieten de tranen me in mijn ogen!We hebben al 3 oudere kids, dus het wordt gewoon een erg drukke week dan..

Hij zegt wel dat ie niet gaat als ik het niet aan durf, maar ik vind het ook nogal wat om hem "tegen te houden".

Pfff...volgens mij heb ik echt een hormonale dip hoor..sexleven staat op 0, hij vind het te eng..(en ik maar denken dattie me me gewoon niet mooi meer vind nu, weer een aanleiding om te janken..).

LIGT HET AAN MIJ?

(Verder zielsgelukkig hoor, kan niet wachten tot eind maart :p )

Zo, ff mijn hart gelucht op de vroege ochtend, ik ga zo maar es , zoals het een goede vrouw betaamt, mijn gevoel wegkopen en op zoek naar leuke laarzen in de stad! ;)

2. Niet meer actief

Ik vind het logisch hoor!
    Zou het ook niet prettig vinden!

Veel plezier in de stad!

3. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D Ik kon me zo tegen het einde van de zwangerschap overal druk over maken! Hoort erbij toch! Gewoon lekker afwachten, hij kan altijd nog thuisblijven als het niet gaat!

Veel plezier met shoppen! ;)

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Vast hormonen. Tegen die tijd denk je er misschien wel anders over, maar nu op dit moment heb je er niks aan....

Ik ken het maar al te goed, ik maak me ook al zorgen om wat er komen gaat en wat er nog allemaal gedaan moet worden en dat IK zus en dat IK zo etc.

Hmm hormonen BAH ;)

Sterkte hoor.

5. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hoi,

Ik heb het er gister nog uitgebreid met mijn mannetje over gehad en ben wel wat gerustgesteld..alleen had ik natuurlijk het liefst gehad dattie uit zichzelf zou zeggen: "tuuuuuuurlijk ga ik niet dit jaar schat, ik wil alleen maar bij jullie zijn" Hihihih...en dát zijn idd de hormonen!

Wel coole laarzen gekocht btw...en een minitruitje bij de H&M (lang leve de uitverkoop en verlof!)

Liefs Emma

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Kopen maakt ook weer vele goed ;)

Ik ga vanmiddag ook weer want ik was zaterdag niet geslaagd hihi.

gr

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

goedzo emmaatje, blij dat je gerustgesteld bent. en iets voor jezelf kopen is het beste medicijn ter wereld tegen jankbuien ;)

ik ga vanmiddag ook..... ;)

8. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hahaha, veel plezier met shoppen ;)

Share This Page