Valentino is nu 8,5 maand oud.. Met slapen ligt hij altijd in een slaapzak waarvan het voeteneinde goed ingestopt is en daarover een lakentje en een dekentje er strak overheen. Tot nu toe bleef hj aardig liggen. Maar meneertje is al zo sterk dat hij zich gewoon lostrekt en gaat draaien naar zijn buik. Moet ik hem nu maar niet meer instoppen met zijn slaapzak en op zijn buik laten slapen ? Iemand tips?
Ik zou hem op zijn buik laten slapen..denk dat je geen andere keuze hebt.. hoe wil je hem tegen houden ?
gewoon op zijn buik laten slapen. als hij zelf draait is het zijn eigen keus. mijn zoontje slaapt al vanaf een week of 6 niet anders dan op zijn buikje krijg hem met geen mogelijkheid in slaap op zijn ruggetje.
ik denk ook gewoon lekker laten slapen iedereen heeft ee voorkeurs houding met slapen.. dus zon kleintje ook...
Als ie zichzelf al zelf kan omdraaien lekker op de buik laten slapen hoor! Je kan moeilijk er bij blijven zitten en em steeds terug op zn rug leggen als ie omrolt hè! Als ie dat zelf nog niet kan, op de rug te slapen leggen..