hoi dames ik ben de laatste tijd niet meer zo actief , maar zit nu toch echt met een vraag. ik ben nu 17weken en 4 dagen zwanger en ben 5 kg afgevallen ipv bijgekomen . ik eet genoeg, geef niet (meer) over . voel me goed . maar de mensen rondom mij maken me bang met allerlei verhalen . is dit zo erg ? de gyn antwoord niet echt alleen dat de baby het goed maakt en alles in orde is hoor het graag
Hai, Ik ben in het begin ook 3 kg afgevallen vanwege de misselijkheid en het niet kunnen/willen eten. Ik heb nog steeds niet zoveel eetlust en ben nu in totaal 6 kg aangekomen en weeg dus 3 kg meer dan voor mij zwangerschap. Volgens mijn gyn gaat alles goed met mij en de baby dus ik maak me geen zorgen.
ik heb wel veel eetlust dat is het hem net . ik eet alles op wat ik zie of ruik ik eet de hele dag door ben in begin niet eens afgevallen nu bij men meid 10 kg maar nu dus niet dit is op 6 weken 5kg eraf
Volgens mij zolang je baby goed groeit. Is het niet zo erg. Je baby neemt nu gewoon extra voedingstoffen van jou dus misschien dat ja daarom afgevallen bent. Vooral als je eetpatroon niet veranderd is sinds je zwanger bent . Je kan het zo zien normaal blijf je met je eetpatroon op gewicht. Nu je een kleintje in je buik hebt verbruikt je lichaam extra en waarschijnlijk val je daarom af. Ik was ook 3 kilo afgevallen en na de 20 weken begon ik pas aan te komen. Maar ook niet extreem hoor denk dat er nu 1,5 kilo bijzit. Wie weet ben jij 1 van de gelukkige die weinig aankomt in haar zwangerschap . Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, vooral zolang je jezelf nog goed voelt. Mocht je opeens toch nog meer afvallen zou je het nog eens aan je gyn voor kunnen leggen. Geniet maar lekker van je zwangerschap voor je het weet is het voorbij hihi.
ja ik voel me goed en ik ben eigenlijk wel een bofkont ! bij men meid maar 450 gram aangekomen in totaal na 3 weken zat ik op 13 kg minder dan voor men zwangerschap en nu ben ik begonnen op 15 kg minder dan bij de zwangerschap van men meid . ben van maat 46 naar 38 gegaan . ik ga me geen zorgen meer maken , ik leg het anders 30 januari nog eens voor en zie wel .
Ik ben nu 3 kilo afgevallen en niet door misselijkheid oid.. Eet gewoon normaal, alleen door vermoeiheid niet altijd meer wat s avonds hihi.. Toevallig afgelopen maandag bij de verloskundige geweest en zei dat waarschijnlijk ukkie mijn energie pakt en ik daarom afval, maar het kan geen kwaad, zolang je maar niet bewust gaat lijnen!
Wow dat is inderdaad weinig zeg . Denk dat er dames meelezen zie zelfs beetje jalours zijn haha. Ik bedoel als je hoort dat sommige 20 kilo aankomen hihi. Mijn tante was ook zoveel afgevallen en uiteindelijk in totaal 5 kilo aangekomen. Ook inderdaad na haar bevalling 13 kilo kwijt. Ze heeft toen een keer zelfs geroepen, ik kan beter altijd zwanger zijn hihi. Kan beter altijd zwanger zijn haha. Hopelijk lijkt ik kwa zwangerschap op haar haha. Mijn moeder was namelijk bij 1 van ons 3 zelfs 30 kilo aangekomen. Pff moet er niet aan denken vooral omdat ik van mezelf een maatje meer heb haha.
Ik heb dit ook gehad.. Eerste weken 4 kilo afgevallen, nu komt het er langzaam weer bij. Verloskundige waarschuwde mij alleen omdat ik tè licht werd en echt geen reserve heb.. Woog nog maar 48 kilo.. Nu komt het er langszaam weer bij! Dus als je je verder goed voelt en je een ´normaal´ gewicht hebt zou ik me niet zo´n zorgen maken!
Met 30 weken nu maar 2 kilo aangekomen. Niets afgevallen in het begin. Bij de vorige controle was het 3 kilo, vandaag bij de VK bleek er weer een kilo af te zijn. Het zegt dus allemaal niet zo veel. Als je kleine goed groeit en je VK/Gyn zich geen zorgen maken moet je het zelf ook niet doen. Stres is ook een oorzaak in sommige gevallen
Denk ook niet dat het zo erg is... ik ben maar 1 kilo aangekomen sinds ik zwanger ben, gaat dus wel de goede kant op denk ik hihi Kleintje is bij mij ook nog gelukkig lekker gezond!
Geen probleem hoor. ik ben nu bijna 26 weken zwanger en zit nog steeds 5.5 kg onder mijn startgewicht
Dat haal ik net niet, maar 't scheelt niet veel. Ik ben van mezelf te zwaar, door heel veel misselijk te zijn (geweest)ben ik in het begin 8 kilo afgevallen. Inmiddels kruipt het weer omhoog ipv naar beneden, maar vorige week zat ik nog op -4 kg sinds het begin van de zwangerschap en ben inmiddels ruim over de helft...
Je ziet er goed uit op de junibuikjes foto. Dat de baby goed groeit en jij je goed voelt is het belangrijkste. Blijkbaar kon je het missen je komt echt nog wel aan denk
ik ben in het begin ook 5,5 kilo afgevallen eerst door de misselijkheid en daarna omdat ik steeds kleine beetjes ging eten inplaats van 3maaltijden per dag je lichaam verbrand ook meer calorieen dan normaal ik zit sinds gister pas weer op het gewicht waarmee ik begon ik begon pas weer aan te komen met 17 a 18 weekjes geloof ik en zolang jij gewoon eet en drinkt hoef je je geen zorgen te maken hoor