Hallo, Ik hoorde da ze bij de Action ook baby verzorgingsproducten verkopen zoals showergel enzo voor een klein prijsje. Hebben ze ook body lotion en dergelijke? En hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Alvast bedankt voor de reacties
Ik heb altijd zo'n fles met een pompje showergel van Johnson's of zoiets. Kan je ook de haartjes mee wassen. Ik vind die heel fijn en ruikt lekker zacht.
Ze hebben idd ook bekendere merken bij Action. De billendoekjes van Huggies zijn daar ook, voor een goede prijs. Geldt ook voor Olvarit, ik kocht daar een paar groentepotjes voor 33 cent per stuk! Waar ik absoluut niet over te spreken ben zijn de luiers van Action. Ik heb 1 pak gekocht om ze te proberen, maar na 3 luiers verdween het pak in de prullenbak.
Ik haal daar altijd shampoo en wasgel (witte fles met groene dop ) voor nog geen euro en babydoekjes voor 79 cent per pakje (72 stuks ), en ik vind het echt hele fijne doekjes. Niet te nat en niet te droog. Gr MB2005.
Ze hebben hier wel eens het merk Galenco, dat is hetzelfde als we in het ziekenhuis meekregen en bij de apotheek verkocht word maar dan aan een stuk prettigere prijzen. Onze zoon kan hier ook goed tegen itt Zwitsal producten
Grote fles johnson&johnson top to toe Wash gescoord, is hetzelfde als natusan. Billendoekjes van neh neh, die van 79 cent zijn dat geloof ik, zijn best prettig, zacht, juiste vochtigheid, moest even wennen aan de geur van ouderwetse zeep. Bodylotion heb ik niet naar gezocht maar vast wel.
Wij gebruiken ook alle babyverzorging van de action, 1 heel voordelig 2 en goed. Alleen inderdaad de luiers die zijn niet best.
Wij halen bij de action altijd de Huggies pure billendoekjes. Scheelt enorm. 0,79cent volgens mij per pakje. Bij de Etos haal ik de bad, douche, lotion en shampoo van hun eigen merk Nature care. Ongeveer 1,95 per flesje à 200ml. Parfumvrij en prikt niet in de ogen.
Wij hebben altijd de kant en klare washandjes, snoetenpoetsers en de mini pakjes billendoekjes (per 2 in een set) voor in de luiertas. Goedkoop en fijn in gebruik! Verder vnl zwitsal dus over de zepen en lotions kan ik niets vertellen..
Ik koop er al jaren allerlei soorten producten voor m'n kindjes. Met de shampoo 2 in 1 was ik trouwens ook zelf m'n haren. (die blauwe met Groover erop geloof ik) En spul voor in bad is ook erg lekker.