Sinds 3 weken gaat het echt niet meer (21 weken dus) Vorige keer overigens al veel eerder op mn zij moeten slapen. Volgens mij was ik toen zo'n 17 weken dat het niet meer ging.
Nu nog steeds en ik heb echt al wel een buik. Ik hang tegen een geimproviseerd voedingskussen aan, dus ik lig zeg maar niet er recht op. Ik slaap gewoon veel lekkerder op mijn buik/zij dan op mijn rug. Zolang ik geen pijn voel, lijkt het me prima.
hier net zo en het ligt nog steeds prima zolang je geen pijn of ongemak voelt kun je prima op je buik slapen
Zo ben ik het ook gaan doen. Maar buik wordt nu echt te dik dus lig nu eigenlijk wel meer op mn zij... Ben een echte buikslapen dus kan niet wachten totdat het weer kan haha
Ik slaap nog steeds plat op m'n buik. Heerlijk! Zo blij dat t nog kan. Ik weet eigenlijk niet meer wanneer ik bij m'n zoontje niet meer op m'n buik kon slapen
Morgen 20 weken, ik begin een beetje op m'n zij / buik,(met opgetrokken been) maar wordt meestal wakker plat op m'n buik.. Gaat nog prima! haha
Ooo, ik verlang er zo ontzettend naar om weer gewoon lekker op mijn buik te kunnen slapen! Ik deed het vanaf iets van 8-11 weken met een hand onder mijn heupen zodat mijn buik wat ruimte had. Met 14 à 15 weken ging het fysiek nog prima, maar ik voelde me gewoon niet gerust meer. Dat is overigens onzin, want je plet je baby er niet mee ofzo, las ik. Maar het voelde dus niet goed meer. Dus toen ben ik mopperend wat op mijn zij gaan liggen en dan toch nog iets voorover. Met iets van 18 weken was ik hier aan gewend, maar als ik niet kan slapen verlang ik nog steeds naar mijn buikliggen. :x
Heb denk ik tot 21 weken nog wel redelijk normaal op mn buik kunnen slapen. Tegenwoordig slaap ik op mn zij. Maar kan niet wachten tot ik weer gewoon lekker kan slapen zoals ik zelf wil haha
Ik lag tot 21 weken nog volledig op mijn buik en nu half half met voedingskussen. Beide houdingen met 1 opgetrokken been.
Ik ben 31 weken zwanger en ik hield zo van buikslapen, maar dat gaat al ruime tijd niet meer. Wat ik nu nog doe is slapen met een voedingskussen. Ik leg mijn rechterbeen eroverheen en ik lig met mijn hoofd op het einde en mijn arm eroverheen, ik kan dan "half" op mn buik liggen, maar het is maar een slappe vervanger voor "the real thing" . Ik kan niet wachten tot ik weer lekker op mn buik kan. :-D zzzzzzzzzzzzzzzzz
Bij onze dochter heb ik op de buik geslapen tot aan de bevalling bij 41.3 weken. Ik ben een echte buikslaper, en was dan ook blij dat het gewoon kon