Al sinds 33 weken rommelt het en inmiddels ben ik 37 weken. Mijn baby is keurig ingedaald en zit vast in het bekken. Ik heb vaak een druk op de schaamstreek en kan daardoor niet veel meer doen. Boodschapje doen of even de stad in om toch nog een soort van eruit te zijn Ik moest al met 28 weken de ziekte wet in door nierstuwing en bloedingen Ben er echt aan toe dat de baby snel geboren word, want de muren komen op mij af No meer vrouwen waarbij het al weken rommelt maar verder nog niets gebeurt
Ik heb al wel een week soort menstruatiepijn, mijn eetlust wisselt extreem. De rne dag blijf ik eten en de andere dag ben ik beroerd. Heb 1x voorweeen gehad bij 33 weken en ze is ingedaald sinds 35 weken.. maar weet ook niet waar ik verder op moet letten.. ik houd 3 januari daarom voor de zekerheid maar aan
Menstruatie pijn gevoel en voorweeen. De baby heeft het waarschijnlijk nog heerlijk in mijn baarmoeder. Ik wacht maar af maar een kerstkindje lijkt mij wel wat
Hier ook al meerdere weken gerommel. Nu gelukkig weer wat rustiger, dus had waarschijnlijk te maken met indalen. Het is lastig, maar ik wacht rustig af (al wordt dat wel steeds moeilijker).
Gisteravond toch een pijn in de schaamstreek. gezellig indalings weeen De wc is sinds kort mijn beste vriendje, denk elke keer dat ik moet plassen