TV verslaafd, het begint nu al

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lientje, Feb 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ons meisje mag van ons ongeveer een kwartiertje per dag babytv kijken, dit vindt ze helemaal geweldig. Maar nu merken we dat ze constant ernaar wil kijken, ze wijst naar de tv als hij uit is en probeert hem aan te zappen met de afstandsbediening. Wie herkent dit? Is het nu beter het babytvkijken nu helemaal van het programma te schrappen, of is een kwartiertje niet erg? Ze danst er helemaal mee mee en neuriet met de liedjes, dus vindt het wel erg leuk.

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Nou ik vind een kwartiertje per dag niet erg veel hoor. Als ze het zo leuk vind waarom niet. Demi ligt vaak te spelen op de grond en dan staat ook de tv regelmatig aan. Ze vind diego en dora helemaal geweldig. Maar de helft van de tijd is ze druk met spelen.
    Ik zet haar dus niet bewust in de wipstoel om tv te kijken.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Daan vind de tv ook reuze leuk ik doe 's mporgens effe 15 min zodat ik me boven op me gemakie kanaankleden en als hij gaat jengelen als ik sta te koken en vaak is dat ook het laatst kwartiertje 20 min.

4. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hier ook babytv als favoriet...maar de afstandbediening krijgt Teun niet....want dan is het einde zoek...en dat weet hij ook dat hij hem niet krijgt...
    maar hij staat hier ook heel vaak aan en Teun is dan lekker aan het spelen en komt zo af en toe ff kijken en gaat dan weer...ik zet dan het geluid uit en de radio lekker voor mij aan....
    alleen smorgens na zijn fles en savonds na het eten gaat hij er bewust voor zitten op zijn billen.....

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
  6. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

Mar 7, 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura heeft absoluut geen interesse in de tv. Hij staat hier overdag vaak aan, maar dan meer voor mij dan voor haar! Ze zit nog geen 5 min stil! Dus tv is hier geen optie als zoethouder

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    onze boef vind de tv ook reuze interressant.
    soms als ik ff snel door het huis heen wil wapperen bestel ik via upc een aflevering van alfred j kwak, als er niets op de buis is , en dan zet ik hem voor de buis ;) . hij vind het geweldig en kletst lekker mee. dit doe ik heel af en toe, verder kijkt hij er tijdens het spelen op zijn kleed af en toe naar.
    wij maken er niet zo een probleem van, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat hij uren tv kijkt. laat hem maar lekker met al zijn speelgoed spelen.

joyce

8. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Hier ook een tv-kijkertje, al is het mestal tijdens het spelen even een blik. 's avonds na het eten kijkt ze wel altijd een kwartiertje voordat ze in bad gaat. Weet ze al precies! Maak er ook niet zo'n probleem van, als ze ook maar regelmatig spelen. Aan Lotte merk ik ook dat er rustig van wordt als ze eens een keer niet zo lkker in haar velletje zit.
    En tja...af en toe is het ook wel even makkelijk als je even snel wat ailt doen. Teletubbies zijn hier favoriet!

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Baby tv is hier ook 'hot'. Met name pitch en potch en eggbird.
    Jaime kijkt als ik thuis ben in de ochtend even tv, zandkasteel, verder vind ze het niet zo interessant, behalve.....barbapapa. Die kan ze uren kijken, heeft ze ook dvd's van.
    Verder kijkt ze dus 's avonds even tv.

groetjes Sens

10. illuminate

illuminate Actief lid

Apr 20, 2007
    416
    0
    0
    Herkenbaar. Maar, mijn zoontje was wel veeeeeel later met TV in aanraking gekomen. Ik had een mobieltje met muziek dat ik regelmatig voor hem afspeelde.
    Ik wilde hem niet overprikkelen met geluiden EN beelden van TV (hij was nogal gevoelig voor teveel prikkels; dit verschilt natuurlijk per kind).
    Wel bijdehand dat ze nu al weet hoe een afstandbediening werkt. Grappig.

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    :) Erg herkenbaar! Ook hier is Baby TV de grote favoriet!
    Als ik de TV aanzet voor Vigo kruipt hij bewust naar de TV om even te kijken. Ondertussen speelt hij ook veel op de grond, maar zodra hij het begin liedje hoort van 'Pitch and Potch' of van 'Grandpa's Gallery' moet hij toch echt even kijken :) Dat zijn DE tekenfilms voor Vigo :)
    Ach ja, zolang Vigo andere dingen ook nog heel interessant vind en niet alleen maar TV wil kijken vind ik het allemaal wel best.

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha wat grappig zeg, hier is Pitch en Potch ook favo samen met Waar is opa (grandpa's Gallery), eggbird en baby kok!
    Die liedjes die tussendoor komen vind hij ook geweldig!

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    whaahaa idd die baby chef vind ze ook zo leuk.

Bij ons was babytv eerst in het engels en nu we de talenknop ontdekt hebben in het nederlans.
    hier ook die film met die vingers tot een van de favorieten, maar wat ik eerder schreef pitch en potch en egg bird zijn DE favorieten..

Echt grappig om dit te lezen van iedereen.

groetjes sens

14. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Haha het ergste is dat je de hele dag die liedjes in je hoofd hebt...

Waaaar is opa...help me zoeken.... enz
    Babykok babykok, koken doet hij met plezier...

15. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hier zijn ook Sam en Simone heel erg intrek....

16. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

Nov 22, 2006
    536
    1
    18
    De DVD van Nijntje en Nina is hier heel populair! Ze mag van mij heel eventjes kijken voor ze 's avonds in bad gaat, ik kan dan ondertussen alles klaar zetten.
    Ik merk dat het voor Nina ook een moment van ontspanning is. Nijntje heeft geen knipperende en flitsende beelden dus ze kan er rustig naar kijken.

Share This Page