hallo meiden! Vanavond na het eten, Seff zat flink te drukken, dus dacht ik ga strax naar boven, schone kont, lekker pyjama-tje aan, een nog even lekker op ons bed spelen en knuffelen... maar ja eenmaal boven een hele flinke poepluier, alles zat eronder, en zoals Seff zovaak doet grijpen naar zn piemeltje.... dus ik dacht, neeeeé zn handjes er helemaal dus ik proberen zn handjes schoon te maken, en ja hoor lekker met zn voetjes in de poepluier! alles zat gewoon onder de poep! ik alles schoon proberen te maken, en ja hoor met zn vieze handjes naar zn mond! aaaaaaaáááh! alle kleetjes uit en snel zn badje gemaakt...pffffffffff nou dit was ons poep-avontuur! liefs Emmie
hahahaha goh, denk dat dit bij veel kindje met die leeftijd een probleem is. inderdaad Dano laatst ook handjes onder de poep, toen bijna in zijn mond. ik heb zijn handje de hele tijd vast moeten houden totdat ik na een heel pak luierdoekjes de schade wat beperkt had en het bad kon aanzetten. ow ow wat was hij boos dat ik hem vasthield. lekker he, nu moet je zelf ook in bad of niet?
hahahaha HEeeeeeeel herkenbaar! Hier nog zo 1! Zodra het klitteband van zijn luier los is..hoppa grijpen naar zijn piep, en hoppa alles onder de poep(als hij gepoept heeft hahaha) Ook Tijn wordt woest als ik zijn handjes vast houd! hier heeft meneer het zelfs een keer aan de muur gesmeerd! grrrrr! kus miek
hahaha geweldig!...Rubin heeft zijn pielemuis inmiddels ook gevonden ...dus ik moet ook altijd handjes vasthouden en snel schoonmaken
Hihi Louise haalde ik maandag uit bed en ik rook al een stinkieluchtje... ik neem haar uit bed en samen doen we dan de gordijnen open... nou ik voelde al wat.... het arme kind zat ook helemaal onder. Gelukkig niet op haar handjes/mond maar wel op onderarmen, benen, hoofdje, bedje, alles was smerig. Hahaha... altijd leuk om te doen NADAT ze in bad is geweest. Ze kon dus meteen weer in bad
Toe kyano die leeftijd had heeft hij dat ook wel een paar x gehad, dan kon ik wel 10 x per dag zijn kleertjes verschonen hihihiihih ,...... heel herkenbaar dus
Nou dit hadden wij ook veel meegemaakt hoor hahahahah. Achteraf lag je erom. Mijn vriend ging Terence verschonen was ook rond de 3 weken, hij tilde de beentjes op en floep een straal poep kwam eruit bleeehhh Ik moest lachen en hij schrok ervan hij sprong letterlijk opzij met de benen nog in zijn handen,en Terence nog liggend op commode natuurlijk gelukkig hebben wij venyl op het grond want anders was het behoorlijk schrobben op tapijt. poepeooepe dat was me wat. Nu op latere leeftijd niet zo heel vaak meer maar gebeurt wel eens. Paps gaat hem verschonen en stopt zijn eigen vingers in het poepluier,om vervolgens te zeggen gatverderie Terence waarom poep je nou zo,aaaah arme kind snapt er niks van. en kikt paps helemaal verbaasd aan,vervolgens lag ik me een stuip in de kamer. hahhaa
Ikzelf geef Dax wat afleiding op zo'n moment. Ik leg bijv. de hydrofiel waar ik hem mee afdroog over zijn gezichtje zodat hij daar naar grijpt en gaat daar dan meestal mee spelen. Of een klein knuffeltje, zodat hij in elk geval niet metéén de neiging heeft om naar beneden te grijpen.
leuk is dat he haha maar niet heus. dit zal nog wel vaker voorkomen en vooral tegen de tijd dat de tandjes komen dan zit het tot de nek en misschien wel meer dan 1x per dag . alicia kan niks grijpen bij bhet verschonen maar doet het anders die rolt even lekker om of gaat omhoog klimmen terwijl ze op der rug ligt. dan moet je ook echt snel zijn. sokjes heb ik meestal uit als ik verschoon want mevrouw flikt het regelmatig om even met der voetjes te gaan roeren als ik me doekjes pak die weer is aan elkaar blijven plakken en heb dan ruzie met dat pak doekjes terwijl ik haar voetjes probeer te redden uit de poep
lovewinnie, Ik zie het al helemaal voor me, hoe jij je meisje aan het verschonen bent Hier moeten wij ook snel zijn met verschonen, anders is het ook een kliederboel!
alyssa wil ook altijd met dr voetjes in de luier gaan staan. bij haar gaan de sokken dus altijd uit met verschonen. ze ligt ook vaak zo te wiebelen dat mijn vingers er ook onder zitten. errug fijn. ik moet altijd wel heel hard lachen als ze bv net gaat plassen als de luier uit is. wij hebben dus een aankleedkussen hoes en een handdoek om het aankleedkussen heen. ben nu al benieuwd wat ze gaat doen als ze wat groter is. liefs doris
Ohh, dat heb ik ook gehad. Ik til Thijmen op aan zijn voetjes om de luier er onder uit te pakken en pffwt zit het een meter verder tegen de kast aan Toen was ie ook nog niet zo oud, dus ik wist me echt geen raad. Met hulp van mijn vriend alles weer schoon gemaakt
haha dit had die van de buurvrouw ook en recht op de pas mooi gestucte paarse muren. ze schropte als een gek maar was allang ingetrokken en iedereen die op kraambezoek kwam kon ze het verhaal uitleggen. ondertussen is de muur wel opnieuw in de goede kleur geverft maar was echt een flinke kwak/vlek. ze noemde het spuitpoep
Ha ha heerlijk we hebben een paar keer gehad dat we hem in bed legden op een handdoek, met de douchekop afsproeien, kleren uit en toen in bed. Dan komt het niet overal.