Buikslaper elke ochtend nat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pipelina, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hallo,

Ik heb een dochter van bijna 14 maanden. Sinds een aantal maanden slaapt ze op haar buik. Maar nu is ze eigenlijk elke ochtend helemaal nat. De plas loopt lettelijk langs haar buik. We hebben al eens grotere luiers geprobeerd, de luier andersom gedaan. Niets helpt.
    Is er nog een andere oplossing??

Gr Pip

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik begin hetzelfde probleem te krijgen momenteel... Mijn zoon is ook een buikslaper en heb idd af en toe nu een doorgelekte luier aan de voorkant 's ochtends en de achterkant vd luier is helemaal droog nog. Ik heb nog niet een grotere luier geprobeerd, misch helpt het bij mij wel. Maar 's avonds niet zoveel meer laten drinken helpt ook hier, dan is hij 's ochtends wat "droger" en is dan niet doorgelekt.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hier was de oplossing oefenbroekjes voor de nacht aantrekken. Die hebben rondom elastiek, waardoor het er niet meer bij hun buik uitloopt. Vaak is zo'n buikje aardig rond als je ze 's avonds naar bed brengt en als je ze 's ochtends uit bed haalt helemaal plat. De meeste luiers worden dan halverwege de nacht gewoon te ruim en dan loopt het erlangs.

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Dit klopt idd wat je hier neer zet! :D Buikje is idd plat 's ochtends en de luier zit dan zo vol dat die nog "rond" om het buikje zit. Denk dat ik maar eens oefenbroekjes ga halen dus! Bedankt voor deze tip!!!

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    luier gewoon andersom aandoen. Kan meer opvangen aan de achterkant....

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb hier op het forum ooit de tip gelezen om maandverband in de luier te doen. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar het schijnt heel goed te werken tegen doorlekken.

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook een buikslapertje, maar gelukkig nergens last van (heb aldi luiers)

8. mona23

mona23 Niet meer actief

hier is laatst al een topic over geweest, even zoeken dus. Hier stonden ook veel tips in meen ik

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb hem nu een oefenbroekje aangetrokken hopelijk helpt dit! we zien morgen het resultaat. En ik heb ook wel eens gelezen een incontinentieslip (tenalady) er bij in te doen... dus dat kan ik ook nog eens gaan proberen.

10. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    hmmm we hebben nu hier hetzelfde, heel irritant. Ik denk ook dat het misschien aan het merk ligt. Hebben nu etos gebruikt een tijdje, en sindsdien lekt hij door!!!

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland

Ik gebruik altijd C1000 luiers en deze zijn prima, maar 's nachts is het nu mis en dat komt volgens mij echt van het buikslapen. Alle urine zit dan van voren en dan lekt hij door en is zijn hele buik nat 's ochtends terwijl de achterkant van de luier gewoon droog is ;)

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Mijn dochter slaapt ook altijd op haar buik en met pampers iedere ochtend nat. Nu heb ik afgelopen week een maatje groter gekoch en een ander merk (huggies). Tot nu toe niet meer doorgelekt.

Even een vraagje over die oefenbroekjes: over welk merk hebben jullie het?

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Van morgen was ze gelukkig weer niet eens nat. Maar ik zal eens eens pak luierbroekjes kopen, goed idee. Ze heeft namelijk best een behoorlijk buikje.
    Maar bedoelen jullie dan dry nites of easy up pants oid?

Gr Pip

14. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ja mijn zoontje was droog vanochtend! niet doorgelekt! dus ik hou die oefenbroekjes er in! Dat elastiek heeft alles tegengehouden dus geen natte buik vanochtend. Ik heb de oefenbroekjes van de C1000 maar ik geloof dat alle merken ze wel hebben.

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Straks toch maar even een koopzondagje doen dus, met zulks goed resultaat!!! Ik moest toch nog naar de Etos voor mijn zwangerkadoos doos.

Pip

16. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb wel gewoon 1 maat groter aan luierbroekjes gehaald. neemt meer op 's nachts. Ik hoop dat het bij jou ook Succes heeft :D

17. Hier ook een buikslaper met dit probleem.....ik doe een grotere luier en sla dan de rand naar binnnen. Dit helpt bij ons (meestal)

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Easy up pants gekocht, andersom aangedaan. En ja DROOOG!!! hopelijk blijft het zo!

19. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    en als je kindje vrij slank is? Past zo'n broekje dan al wel goed om het lijfje?? Of zal ik hem maar zijn zwembroekies aandoen? Kan misschien ook nog helpen, haha.
    We zijn weer overgestapt naar kruidvatmerk en nu geen doorlek meer gemerkt!

20. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    esmee draagt altijd (broekjes) pants van Libero ... ideaal en goedkoop! ( in mijn woonplaats hebben wij een fabriek staan , waar ze het maken , zodoende heb ik ze ook , 3 pakken voor 15 euro !
    van zulke broekjes.. blijft altijd droog ! ff afkloppen , klop klop klop!

Deel Deze Pagina