Buikslaper elke ochtend nat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pipelina, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hier hetzelfde probleem. Ik heb echt ALLES al geprobeerd van wat in een vorig topic ook al stond (misschien even zoeken, stonden veel tips in!): maat groter (hielp niet, zoontje heeft dunnige beentjes dus lekte dan vervolgens tussen de beentjes), achterstevoren: (1 keer (toevallig?) droog rest nat) ander merk: van etos tot kruidvat tot pampers tot huggies (Moet zeggen dat de huggies nog het beste zaten alleen lekten die gewoon DOOR de stof heen? Dus niet bovenlangs of zo, maar echt erdoorheen, te verzadigd dus!). Het beste werkt hier nog de luierbroekjes., Ik gebruik ze van Huggies en hiermee was hij meestal droog. Nu hebben we sinds kort de laatste fles weg gelaten en nu is hij eigenlijk altijd wel droog smorgens.

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb nog een tip:
    bij mijn vorige werk (bij volwassen verstandelijk gehandicapten),
    deden we in de luier allemaal gaatjes maken met een schaar. En vervolgens een luier eroverheen. Zo heb je bij veel urine 2 luiers die urine opvangen!
    Werkte altijd super!!!

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Mijn dochter slaapt ook vrijwel altijd op haar buikje en ik heb nooit problemen met doorlekkende luiers. Ik heb dat merk luiers van de Etos, Nature babycare.

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik gebruik de luierbroekjes nu al 2 nachten en al 2 ochtenden droge luiers! Super tip dus! Een vriendin van mij gaf als tip om inleggers te halen (die schijnen te bestaan maar ik heb ze nog nooit gezien maar zij zou zoeken voor mij) en die 3 dubbel op vouwen en voor het piemeltje langs leggen en daaroverheen de luier. Dit neemt meer urine op zodat de kleine niet doorlekt. Hopelijk kan ze van die inleg luiers vinden... of ik zoek niet goed genoeg haha.

Deel Deze Pagina