Zijn er ook vrouwen die sowieze een kleinere cup hebben na de bevalling ondanks flesvoeding? Ik heb namelijk na de borstvoeding een cup groter overgehouden en ik wil heel graag weer wat minder...
Vriendin van mij heeft 2x FV gegeven en na de bevalling van de 2e was er niks meer van haar borsten over. Ze heeft 4 maanden na de bevalling een borstvergroting laten doen.
Borstvoeding heeft er niks mee te maken, de hormonen tijdens/na de zwangerschap zijn de boosdoener. Dus dat is geen reden om wel of juist geen borstvoeding te geven in ieder geval. En het is dus bij iedereen verschillend. Zelfs bij iedere zwangerschap kan het verschillen.
Ook ik heb bv gegeven bij mijn zoontje. Ze zijn er niet groter of kleiner op geworden,maar wel 2 theezakjes geworden!! Ben zelf ook al na een chirurg geweest,maar die heeft me aangeraden geen borstcorectie te ondergaan tenzij ik zeker wist dat ik geen kinderen meer wilde binnen 5jaar. Dus dag heb ik niet gedaan,koste daarbij ook 3800euro!!!! Ik ken wel iemand die bijna geen borsten had en die nu dezelfde cup-maat heeft als tijden de zwangerschap! Groter dus!!!! En flesvoeding!
tijdens de zwangerschap waren ze eigenlijk hetzelfde als normaal. alleen met de stuwing na 4 dagen waren ze enorm om daarna terug te slinken tot bijna normaal. merk dat het echt wel slapper is en wat losser is het vel, het hangt meer zeg maar.
hmm, het maakt dus niet veel uit. Dit is niet de reden waarom ik nu voor FV kies hoor, maar was er wel benieuwd naar. Gewoon maar hopen dat het nu wat minder wordt dan..
melanie1986 ja, idd, wij gaan direct na de bevalling aan derde kindje werken, Het wordt dan ook ECHT laatste hoor En daarna laat ik het doen
Ik heb na de bevalling direct FV gegeven en mijn borsten zijn niet kleiner geworden, maar ze zijn wel iets meer gaan hangen, maar met een goeie BH en een strak shirt, dan zie je het niet.
Oeh hier word ik niet vrolijk van . Ik heb een kleine B cup, tijdens mijn zwangerschap van de eerste een volle C en nu weer een kleine B. Merk wel verschil, ze zijn wat slapper maar ik hoop wel dat er na de 2e nog wat overblijft!
Hier na de eerste één cup meer met BV. Na de tweede, gekolfd, twee hele cups minder.. Hoop dat er nu wat blijft zitten want het zijn idd hele zielige theezakjes zo..