Volgende week is onze kleine man jarig. Hij wordt dan 1 jaar! Voor mijn dochters heb ik natuurlijk al veel speelgoed, maar wat vindt jouw zoontje van 1- 1,5 jaar leuk?
Spelen jullie zoontjes veel met Toet toet voertuigen zoals: VTech Toet Toet Auto's Press & Go Pieter Politie - Speelfiguur Wij hebben nog niks van Toet toen. Wat is leuk om mee te beginnen? VTech Baby Kruip & Leer Baby Beer - Knuffelbeer Ik heb ook een leuk speelkleed gezien waar hij straks met autootjes overheen kan rijden. Nog wat vroeg, maar hij kan er nu al wel op spelen. Loopfietsje, driewieler, blokkenkar, vormenstoof enzo hebben we al. Gelukkig in neutrale kleur.
Hier is nu eigenlijk alles wat rijd leuk, een trein bijv ook. En hier wordt een boek of badspeelgoed ook goed ontvangen. Of een graafmachine van Duplo ofzo.
Push and go auto's Houten autobaan Kartonnen boekjes Houten blokken Tiny toys auto's En verder sowieso eigenlijk alles wat wielen heeft.
Ik heb een kind dat weinig speelt met speelgoed. Dus lastig. De wobbel vindt ze al tijden fantastisch! En is misschien ook voor je oudere kinderen leuk. Ze heeft van de sint een keuken gehad en dat is een hit. En de grote litte tikes auto’s vindt ze geweldig. Toet toet vond mijn dochter niks. Het boomhuis geleend bij speel o theek en sloopte ze alleen uit elkaar
Toet toet of iets met auto's was altijd een succes bij mijn zoon. Wobbel en gymnastiek mat zijn ook een groot succes. Bilibo schijnt ook leuk te zijn.
Mijn zoontje heeft vrij weinig met Toet Toet autootjes gespeeld, het verschilt enorm per kind. Hij vond zijn houten brandweerloop/ zit auto geweldig, Duplo trein was ook altijd leuk.
Bij ons komt Toet Toet er niet in. Ben echt allergisch voor al dat speelgoed met geluidjes. Mijn zoon speelt nu een jaar later nog steeds dagelijks met zijn houten garage met houten autootjes. Sowieso alles wat rijdt blijft favoriet. Ook de duplo en de stapeltreinen doen het hier nog steeds goed. We hadden een ballenbak gekocht en daar heeft ie de eerste 2 maanden mee gespeeld en daarna niet meer naar om gekeken.
Toet toet blokken kar Duplo Little people ook erg geliefd me neefje heeft een piratenboot kan hij uren mee spelen