Ingedeukt fontanel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 01Patricia, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Ik schrok daarnet: de fontanel van mijn kleintje is ingedeukt..wat kan dat betekenen?

Ze drinkt goed, plast goed en volgens mij is ze niet ziek ofzo. Je hoort weleens 'uitdroging' maar dat kan toch niet als bovenstaande dingen goed zijn? Kan het ook iets anders of niks betekenen?

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Is dat dan ineens zo gekomen en had ze dat eerst niet? Dan zou ik persoonlijk even de hap bellen voor advies.

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Dat kan idd duiden op uitdroging,ik zou toch ff hap bellen voor advies.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Als het echt heel erg veranderd is ten opzichte van eerder zou ik ook even overleggen. Maar hier zie je het het ene moment duidelijker als het andere moment. s Avonds met kunstlicht lijkt het altijd meer op te vallen hier ten opzichte van overdag bijv. Maar ziet er nooit echt heel erg ingedeukt uit.

5. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou, zeker bij zo'n ukkie, het zekere voor het onzekere nemen... als ze het eerst niet had. Maar wellicht, als ze inderdaad verder alles goed doet, is er niets aan de hand. Onze kleine man had/heeft dat ook wel.... en hij is ook niet uitgedroogd oid

6. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    De fontanel van onze dochter is altijd al iets ingedeukt, maar ze heeft ook een erg grote fontanel, dus ws komt het bij haar daardoor.

Ik denk zelf dat als er echt iets aan de hand was, ze ook een zieke indruk zou maken.

7. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Mijn zoontje is natuurlijk een heel stuk ouder, maar heeft inderdaad ook een erg grote fontanel en soms zie ik de fontanel nu ook heel duidelijk. Ik zie het er soms ook kloppen zeg maar. Maar hij drinkt en plast goed en is niet ziek dus ik heb verder geen stappen ondernomen.
    Met zo'n kleintje zou ik inderdaad ook even de HA bellen. Better be safe than sorry!!

8. Knuffelbeer

Knuffelbeer Niet meer actief

ze heeft het hier ook gehad, dat was rond 1,5 maand.
    belde toen de dokter op en die zei dood leuk: ja dat hoort bij babys ....later is hij even wezen kijken en voelen maar was niks aan de hand
    ze dronk ook goed enz.

Je kan idd voor de zekerheid even bellen

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    onze jongste heeft dit regelmatig. Als hij dan wat drinkt is het meestal weer minder. Daarnaast reageert het op huilen. Als hij er overstuur raakt, dan zakt de fontanel ook in.

Deel Deze Pagina