Mijn meisje vindt het zo lekker in badje, het liefst doe ik haar elke ochtend ff in badje. Hoe vaak doen jullie je kindje in bad? Liefs Guusje
Ik om de dag, 's avonds, voor de laatste fles. En soms elke dag, als het wat warmer is, bijvoorbeeld.
Wat leuk nog een Guusje! Ons mannetje gaat nu met 3 maanden bijna dagelijks in bad. Hij spuugt zo ontzettend veel dat hij altijd nat is tot op zijn romper. Gelukkig geen last van huidirritaties en hij vindt badderen heerlijk!
Bij voorkeur niet elke dag. De huid is nog erg kwetsbaar. Om de dag bijvoorbeeld. De andere dagen is even een washand of sponsje prima. Mijn kindjes gaan 3-4 keer per week in bad of onder de douche.
Om de dag lekker in badje. Onze kleine meid vindt het ook heerlijk!!! (Alleen het afdrogen en aankleden niet )
om de dag, tenzij het een erge warme dag is geweest dan gaat ze iedere dag 2 keer. Ze gaat altijd s´morgens in badje dus als het een hete dag is geweest en ze heeft gezweet dan gaat ze s´avonds ook nog een keer. (ik ga zelf ook niet bezweet in bed liggen na een warme dag). Maar aangezien het eerder herfst dan zomer is gaat ze om de dag in bad.
Hier ook gemiddeld om de dag in de douche of bibabad... Dan doen we dat 's avonds voor het naar bed gaan, wordt ze lekker rozig van! De andere dagen wassen we voor het naar bed gaan haar snoet, handen en benen/voeten (vanwege het kruipen!).
Soms 3 keer, soms 4 of 5 keer. Ligt er net aan hoe het uitkomt. (Daar tel ik badderen, douchen en zwemmen bij mee.)
Inprincipe om de dag, tenzij ze tijdens het avondeten erg vies wordt, dan zetten we haar toch nog even onder douche (inzepen/afspoelen).
Zoontje van 2 maanden gaat om de 2 a 3 dagen. Hij spuugt gelukkig niet veel. Als het warm is gaat ie natuurlijk wel vaker. Mijn dochter (2,5) wel elke dag, maar aan het einde van de dag ziet ze er dan ook uit als een groot moddermonster, dus dat moet wel
2/3 keer in de week onder de douche, ook ivm eczeem.. Rest van de dagen handjes/voetjes/billetjes/gezichtje wassen.. deed haar eerst ook bijna iedere dag in bad, schijnt helemaal niet nodig te zijn en ook niet goed voor kleine kindjes...