Het is nu een halfjaar geleden geweest dat ik een keizersnee heb gehad. Ik heb nog van twee dingen last en ik ben erg benieuwd of iemand anders zich hierin herkent: - met sporten kan ik bijna geen rek- en strekoefeningen doen bij de benen. Vooral in de liezen en bij de wond lijkt het wel alsof het openscheurt. Na het sporten heb ik meestal ook nog wel lichtelijk last van de wond. - boven en onder de wond is het nog steeds een beetje gezwollen. Het is niet rood verder alleen beetje dik. Ik had verwacht dat die zwelling wel weg zou zijn. Ik ben erg benieuwd hoe dit bij jullie was een half jaar na de bevalling.
Ik herken het niet eerlijk gezegd. Maar ik sport in die zin ook niet, ik loop wel veel (ik probeer dagelijks -mits het weer dat toelaat- 45 minuten stevig door te lopen). Maar ik geloof niet dat het ongewoon is hoor. Vervelend is het wel, lijkt mij!
Ik herken het ook niet? Was al heel snel een mooi streepje en heb er nooit meer last van gehad na de eerste weken? Misschien even terug naar je huisarts? Kan het zijn dat er nog hechting niet is opgelost oid?
Ja ik herken het wel. niet direct van het sporten al moet ik wel zeggen dat bij zwaar lichamelijk werk of inspanning ik de wond altijd nog voel. ook in het litteken zit nog altijd iets een zwelling. dit kan wat wild vlees wezen zei mijn gyn toen dat kan wel een jaar duren voor het weg is. dus niets om je zorgen over te maken!