Ik blijf maar zo moe!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door oktober91, 18 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Hoi allemaal,

Nu bijna 7mnd na bevalling die ingeleid is wegens hoge bloeddruk en beginnende zwangerschapsvergiftiging en wat uiteindelijk spoedkeizersnee is geworden. 2wk in het zkh gelegen omdat mn meisje op dag 5 geelzucht kreeg en toen we een paar dagen thuis waren kreeg ik baarmoederontst. Al met al een heftige periode. Met mn dochtertje gaat alles helemaal goed, zo'n tevreden en vrolijk meisje. Maar zelf blijf ik maar zo vreselijk moe. heb nergens geen zin in en werk inmiddels ook weer sinds 3,5 mnd maar ik zie er elke keer zo tegenop om te gaan werken. Is dit normaal? In het zkh zeiden ze wel trek er maar een jaar voor uit voordat je de oude ben maar zo langzamerhand zal je toch verbetering moeten gaan merken? Ben ook erg duizelig. Heb deze wk contact gezocht met huisarts, HB is goed en bloeddruk ook, word nu nog geprikt op mn schildklier en vit. D. Weet niet waarom ik het hier neer zet... Hopelijk herkenning bij iemand? Of zou het een psychische nasleep zijn? Ik weet het niet...

2. Michelle123

Michelle123 Actief lid

31 mei 2014
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 10 maanden later en ook nog steeds ontzettend moe.
    Ik zou iedere dag om 7 uur naar bed kunnen. Ben ook een hele tijd om 8 uur/half 9 naar bed gegaan, maar ik vind dat soms toch zo zonde van de avond.

Ik werk wel fulltime en baby slaapt nog niet altijd door en is sowieso altijd tussen 5 en 6 uur wakker. Misschien ligt het daaraan, ik weet het niet.

Ook in het weekend kan ik vaak maar 1 ding doen, OF huishouden OF met de baby eropuit. Maar ben daarna echt kapot.

Ben ook erg benieuwd hoe lang andere moeders hier last van hadden.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.323
    10.289
    113
    Uk is nu 8 maanden en nog steeds heel moe lig vaak al rond half 10 op bed. Ook heftige periode gehad,uk te vroeg, ik voor de zoveelst keer blaasonsteking (dachten ontsteking had zoveel pijn), uk had verborgen reflux dus veel lopen en dragen en weinig slaap.nu gelukkig vanaf en de nachten gaan beter maar weinig puf.

4. wolkia83

wolkia83 Lid

27 jul 2013
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 11mnd geleden bevallen 2e kind. Geen complicaties verder maar nog steeds vaak moe en draaierig in hoofd als ik na bed ga en vaak een overslaand hart.... Bij mij ook alles gechecked bloeddruk bloed vitamines ijzer enz alles oke.....

5. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Al ijzertabletten geprobeerd?
    Zelf ik heb floradix, dit werkt bij mij heel goed.

Deel Deze Pagina