s,morgens of s,avonds in badje

Discussion in 'Verzorging' started by nancy1981, Apr 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

Mar 22, 2007
    1,823
    0
    0
    helmond
    doen julie je kindje s,morgens of s,avonds in badje ?

ik kreeg altijd het advies om dit s,avonds te doen maar meestal slaapt mijn zoontje dan dus s,morgens komt altijd beter uit dan is hy meestal wakker en actief.

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik doe het nu ook nog 's morgens. Dat werkt voor ons, tot nu toe, het beste.

3. Niet meer actief

ik doe het 's avonds want als ik straks ga werken heb ik er geen tijd voor 's ochtends dus alsvast ritme 's avonds begonnen

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ik doe `s avonds,daarna krijgt hij zijn laatste fles en dan mag hij nog een halfuurtje bij me op schoot,en dan naar bed,sinds ik dat ritueel aanhoud slaapt mijn zoontje zo goed als door!

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier ook savonds

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    's avonds dan kan hij lekker fris zn bedje in!

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij doen het nu nog smorgens, gewoon omdat ik er dan lekker de tijd voor heb, en omdat we dat al gewent zijn sinds de geboorte. De ene dag de ene en de andere dag de andere. Daarna krijgen ze melk en gaan ze lekker even slapen.

Straks als ze wat gaan kruipen enzo, en dus 'vies' worden ben ik van plan ze elke avond even in bad te doen zodat ze lekker fris het bedje in kunnen.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Elke dag in bad is helemaal niet goed voor het huidje van je baby. Om de dag in bad is beter. Als je kindje dan toch 'vies' is geworden van het kruipen voldoet wassen met een washand ook.

9. Iloon

Iloon Fanatiek lid

May 5, 2007
    2,583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ik doe Yaeda 3 keer per week in badje wanneer ik er de tijd voor krijg...meestal is dat wel s'avonds ;)

10. rodelief

rodelief Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    1,527
    0
    0
    Omdat ik fulltime moeder ben heb ik s`ochtends alle tijd om mijn ventje in bad te doen. Ik neem er dan ook elke dag lekker de tijd voor. En ik heb niet aan hem gemerkt dat het slecht is om hem elke dag in bad te doen. Vaak als je kindje een probleemhuis heeft is het niet goed om het elke dag in bad te doen. Mijn ventje is zo gewend om elke dag lekker in bad te gaan.

11. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    in het begin deed ik mijn zoontje niet elke dag in bad,want daar kreeg hij een hele droge huid van,olie en crèmes hielpen niet meer,maar nu kan hij er wel goed tegen! hij vind het nu ook leuk om in bad te gaan,en het warme water is lekker ontspannend!

12. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    's Avonds is Noortje moe en dan vind ze het vreselijk om in badje te gaan, dus daarom doe ik het lekker in de ochtend, dan is ze supervrolijk.

13. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    Hier wordt Zoë elke ochtend gewassen met zo'n wasbakje, maar als Zoë doordeweeks in bad gaat (2x), doen we haar 's avonds in bad (of mee onder de douche)....

zaterdags of zondags doen we haar wel weer 's ochtends in bad...

weet natuurlijk niet of jullie je kindje elke dag in bad doen, maar voor de kleine is het echt niet goed hoor om die elke dag in bad "te laten weken" ...
    ;)
    gr.smoekie

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Wij doen Eva altijd in bad voor ze naar bed gaat.... want je schrijft dat hij 's avonds slaapt, maar voor hij de nacht in gaat is hij toch wakker?

Eva gaat maar 1x per week in bad ivm haar droge huid met eczeemplekjes. Helaas voor haar (en voor ons), want ze vindt het helemaal geweldig! Is helemaal aan het schaterlachen dan, zo lief! Misschien toch maar 2x per week in bad gaan doen...

15. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

Mar 22, 2007
    1,823
    0
    0
    helmond

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Dan kan je hem toch om 17 uur in bad doen? Want hij gaat dus rond 18 uur de nacht in. Eva ging eerst ook nog rond 18 uur naar bed en dus rond 17:30 in bad. Alleen Eva krijgt alleen nog maar borstvoeding, dus hier is het in bad, aan de borst en naar bed.

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier ook hoor, en evt om 23.00 een flesje

Share This Page