7 weken geleden bevallen...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Dorianne, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo Dames,

Aankomende dinsdag is het 7 weken geleden dat ik bevallen ben.
    Voor mijn bevalling kon ik goed naar het toilet (ontlasting), tijdens mijn bevalling is dit ook geen probleem geweest.
    Nu bijna 7 weken na mijn bevalling heb ik last van zeer harde ontlasting, pijn bij het poepen en vanmorgen bloed erbij. Aldus de assistente kon dit een adertje zijn die gesprongen is en verder niet echt iets waar ik mij zorgen over hoefde te maken.
    Ook mijn urine is nu een probleem. Ik heb mijn bekkenbodem echt goed geoefend maar ik kan mijn urine moeilijk of eigenlijk niet ophouden. Als ik ook maar een beetje drang voel moet ik direct naar het toilet gaan, ik draag dan ook inlegkruisje omdat het het vaak toch wat uit loopt. Als ik voor het voeden van mijn dochter naar het toilet ga en na het voeden uit een bed wil stappen en dus kracht zet, loopt er ook urine weg.
    Daarbij hou ik ook nog eens vocht vast, dit is te zien aan mijn enkels.

Ik moet morgen voor de laatste keer naar de vk en daar zal ik het ook eens vertellen.
    Ik kan ook slecht eten, normaal eet en snoep ik veel, nu eet ik 2 keer per dag en dan heb ik tussendoor helemaal nergens geen zin in. Als ik ergens zin in heb eet ik er 1 hap van en ben ik het al moe (dit is natuurlijk het minste probleem van alles):D

Sorry voor het lange verhaal maar wilde het toch even duidelijk neer zetten. Hebben meerdere hier last van of van gehad? Is dit normaal of moet ik mij zorgen maken...

groetjes Dorianne

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dit is juist niet het minste probleem, dit is de reden dat je ontslasting zo hard is.
    Dat het nog niet allemaal normaal gaat tja.. dat kan maar er kan ook meer aan de hand zijn.. bespreek het met je vk inderdaad..

Drink genoeg , eet gewoon.. desnoods voor de tv/laptop dan focus je je er niet op en gaat het makkelijker naar binnen.

Deel Deze Pagina