Buikspieren aan elkaar gegroeid

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Cin11, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb een sluitlaken gedragen, dus misschien dat dat idd helpt.

2. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Edit moderator: bericht verplaatst naar Na de bevalling.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je schuine buikspieren mag je idd wel trainen.
    Tijdens zwemmen kun je dat bijvoorbeeld als volgt doen: zittend in het water op zo'n plankje dat ze bij zwemles gebruiken en dan rechtuit zwemmen met enkel je armen. Goed rechtop blijven zitten en rustig zwemmen.
    Is echt een dijk van een oefening, ;)
    Ik doe hem nu al, omdat het ook tijdens de bevalling erg fijn is als je schuine buikspieren de boel goed ondersteunen. En helpt idd om je rechte buikspieren weer meer bij elkaar te krijgen.

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb ook nog een gleufje... :(

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Yes, me too, maar nu is het onder mijn navel wel steeds smaller aan het worden dat gleufje (uhmm.....beetje foute woordkeuze) maar boven (kijk, nu trek ik het weer recht :) ) mijn navel voel ik nog wel een behoorlijke gleuf. Ben met een genadeloos harde work out begonnen van een dvd (valt wel mee hoor maar ik heb geen conditie) maar de buikspieroefeningen kan ik voorlopig dus wel laten zitten.

Ik hoop dat het niet al te lang gaat duren want ik ben gemotiveerd om nu echt iets aan mijn conditie en figuur te doen! Overigens had ik ook heele strakke, harde buikspieren zei de verloskundige in het begin. Dus ik heb goede hoop.

Overigens wist de assistent van de gynaecoloog niets van het verhaal over de buikspieren af toen ik haar over sporten vroeg. Wel vreemd.

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat mij is verteld dat ze nooit meer zo komen als voorheen, wel zoveel mogelijk aan elkaar maar een personal trainer schijnt altijd te kunnen voelen of een vrouw zwanger is geweest en dat zal dan niet voor niets zijn denk ik, zoiezo 10 weken is veel te kort om daarover te oordelen, geef het eerder 9 maanden ,,,

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik had gister de nacontrole en bij mij was het weer goed. Dus na 6 weken en dat hoorde volgens mijn vk zo. Heeft ze niets gezegd over waarom het nog niet 'gesloten' is?

8. melloncollie

Uhm tegen wie hebben jullie het nou Imd en Vlinder? Ik snap het ff niet meer :p

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    k had het tegen TS :p

10. melloncollie

Deel Deze Pagina