Wie ook eisprong op de 10/11 cd dag?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ProudMom28, Nov 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb iets heel vreemds mee gemaakt, ik ben vrijdag naar de gyn geweest want ik heb waarschijnelijk elke maand een cyste op de eierstok. ik heb nu clomid gekregen, ik moest vrijdag dus naar de gyn geweest en nu zat de cyste er nog wel maar hij was baantjes aan het trekken ergens in de buurt van de baarmoeder en eierstok hij is een beetje verdwaald maar zat gelukkig niet op de eierstok en het leek ook niet te gaan gebeuren dus heel leuk nieuws, ik was al super blij maar toen ... zag de gyn TWEE eitjes ze groeiden gelijk en waren nu zo'n 1,5 cm mooi klein ook maar bm was gegroeid was vroeg volgens hem maar zeker niet erg, het is waarschijnelijk zo dat mijn sprong mischien wel op de 10 of 11e cyclus dag gaat komen. ik heb nu erge buikpijn, en erg veel slijm dus denk dat het echt vandaag of morgen zo is. we zijn goed aan het klussen dus eingelijk zit dat wel goed, wie herkend dit nog meer? en heeft eerder zijn eisprong? ik wil niet blij zijn want het kan twee kanten opgaan maar heel stiekem voeld het allemaal iets anders, vorige maand kon hij geen twee eitjes zien op de uitgangsecho wel was dit twee dagen eerder zal dit er invloed op kunnen hebben?

Ohw sorry voor mijn blablabla maar wilde het even kwijt, en hoop stiekem dat er meer meiden zijn dit dit herkennen, en een reaktie geven.

Liefs Xxx

2. ProudMom28

3. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    hi Wilma,

Zoals je op mij nonderschrift kunt zien heb ik redelijk lange cycli. gemiddeld 34 dagen. Als ik ovu teste ndeed waren deze positief tussen dag 18 en 23.
    Maargoed een lijf is geen machine en ik heb al best wat verrassingen gehad afgelopen jaar. Misschien ook wel een paar x geen ei, twee x namelijk bijna geen bloedveroren alleen beetje bruin. Een van die 2 keer getempt en was ook geen eisprong te zien door FF.
    2 rondes terug dus zo een rareronde gehad, denk echt geen ei toen aangezien temp raar was en 1 dag paar druppen bruinverlies.
    Omdat ik niet wist wat te verwachten vroeg begonnen met klussen en wat gebeurde er...dag 12 steeg mij ntemp (zie kaartej), dag 13 en 14hoor en bleef ook tijdje zo, heb dus een ei op CD 11 gehad????
    Snaptr er niets van , ik met mijn lange cycli ineens op dag elf een ei. helaas 2 nov ongi geworden.
    Slik nu een maand etos zwanger worden, zou het daardoor komen? HEb gehoordat je cyclus daardoor wordt verkort.

XX

4. ProudMom28

Bedankt voor je antwoord, het zou dus heel goed kunnen. Ik ben aan de clomid en ik gebruik als extra aanvulling vitamine E dit zorgt er mischien voor dat je vruchtbaarder bent, ik geloof zeer zeker dat dit mee kan spelen een de vruchtbaarheid. ook ik ben 2 november ongesteld geworden, maar vrijdag naar de gyn geweest en hij meete al twee eitjes van 15 mm. dat kan een teken zijn dat er een eisprong gaat plaats vinden mischien zou je een keer naar de gyn kunnen gaan voor een uitgangsecho.

Groetjes Wilma26

5. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    Hi wilma,

Goh zo het echt dat daardoor mijn cyclus normaler aan het worden is?
    Zou ik heel fijn vinden. HEb in 1 jaar maar 10 ipv 12 kansen ghad, waarvan er zowieso een paar verloren zijn gegaan door verschilledne oorzaken.

Wat is een uitgangsecho precies?
    Kan je daarzomaar voor worden doorgestuurd? mij nHA is niet echt happig op doorsturen naar de gyn.

Zal ik maar ovu testen komende dagen?

Hoop op een mooi ei voor ons komende week!

xx

6. Indiertje

Indiertje Lid

Nov 5, 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, op deze site Vruchtbare vrouw varieert kun je een interresant verhaal lezen over de eisprong, echt even doen. Ik ga komende maand ook maar eens eerder beginnen met ovulatietesten.

7. ProudMom28

Nouja ... ik heb echt net hetzelfde opgezocht vanmiddag en wou het hier plaatsen haha dat hoeft dus niet meer ;) bedankt meis je helpt ons goed mee!
    Ik vind het echt heel erg grappig we hebben beiden het zelfde gedaan :D

Liefs Wilma

8. Indiertje

Indiertje Lid

Nov 5, 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Wilma26: nou is dat dan even toevallig. Ik was wel verrast door het hele verhaal op die site. Iedereen zegt altijd maar dat het rond de 14de dag is en dan dit. We zullen zien of het ons nog wat op gaat leveren;)...

9. ProudMom28

Jaaa nou wist even niet wat ik las hahahaha. wat een toeval, nou ik hoop dat we zo in onze tijd zitten, en mischien een hele mooie test mogen zien aan het einde van de maand. heb of denk jij ook je ei zo rond dag 10 11 te hebben? trouwens zoveel vroeger is het nu ook weer niet het is maar 3 tot 4 dagen eerder.

Ik test vanmiddag nog even weer zelfde tijd 14.00 en test jij ook nog vandaag?

Groetjes Wilma

10. Indiertje

Indiertje Lid

Nov 5, 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Wilma,

ik was de tiende dag begonnen met testen en toen was er een vaag roze streepje te zien. ik denk dat ik de mijne nog eerder heb. Zaterdag is mijn NOD. Ik voel van alles in mijn buik, hoop natuurlijk dat het raak is, maar ben ook bang dat ik die dingen voel omdat ik het wil voelen.

Share This Page