Vanochtend onze eerste echo gehad. Super spannend want was als de dood dat er niks te zien zou zijn. Meteen zag ik een vruchtje met kloppend hartje en was zo ontzettend opgelucht. Ik vroeg nog: weet je zeker dat t er maar 1 is? Ja er was verder niks te zien. Na een routine check van m'n eierstokken ging ze weer terug naar het vruchtje en jawel.... daar kwam er nog 1 voorbij. Ik ben in totale shock ondanks dat de kans met IUI groter is dan normaal. We hebben verder nog geen kinderen en ben zo bang dat ik t allemaal niet aankan. Daarbij verhuizen we ook nog naar Miami in januari en de eerste vraag van iedereen of we dat nog gaan doen... pff zoveel in een keer ben bijna beetje radeloos. M'n baan is al opgezegd en verheug me ook echt op de verhuizing maar t is allemaal zoveel. Sorry voor m'n onsamenhangende verhaal haha
Gefeliciteerd! Natuurlijk schrik je dan als je net wat dingen op losse schroeven hebt staan. Laat het eerst maar even bezinken! Ik zou niet weten waarom je niet kan verhuizen
Gefeliciteerd! Ja er komt een hoop op je af Dat kan ik me nog goed herinneren. Geef het even tijd om te bezinken. Komt vast goed
Nogmaals proficiat!! en wat leuk een tweeling, dat is altijd mijn droom geweest, maar bij mij zit er echt maar 1tje Heb je in Miami nog iemand daar die je kent en je eventueel wat hulp kan bieden? Ik zou voor een tweeling niet alle plannen omgooien hoor! Het zal ongetwijfeld veel werk zijn, maar ook zo leuk volgens mij!
Gefeliciteerd met je tweeling zwangerschap!! Natuurlijk kunnen jullie dit, ik zie dat jullie hier al jaren op wachten? Ik ben zwanger van nummer 3&4 en dat is best pittig omdat ik al 2 kleuters heb, maar de zwangerschap doet het super. Ik wens je ook een heel goede zwangerschap toe!
Gefeliciteerd! Tuurlijk schrik je wel,maar jullie wachten al zo lang op een wondertje en nu krijgen jullie er 2! In miami worden ook kinderen geboren dus zou niet weten waarom je niet zou kunnen verhuizen? Snap wel dat je dit even moet laten bezinken,succes en you can do it!
Bedankt voor alle lieve reacties. Voor de mensen die zelf zwanger zijn van een tweeling: is daar een groepje voor op t forum? Kon zelf niks vinden namelijk....
Wow sophia!! Gefeliciteerd dus jij krijgt de tweeling uit de juni groep hahaha Ben je al een beetje van de schrik bekomen? Wel mooi hoor, wordt het lange wachten beloond met 2 mooie kindjes
Jeetje meis wat spannend allemaal! Gefeliciteerd, na zo lang proberen eindelijk zwanger en dan ook nog een tweeling. Het is logisch dat je schrikt en alles gaat overdenken, maar je kan dit! En wat geweldig dat je naar Miami gaat verhuizen!! Super gave stad (hoop zelf snel weer die kant op te gaan voor vakantie) ook met een tweeling kan je daar heen verhuizen. Laat alles rustig even bezinken en ga daarna genieten
Gelukkig is mijn man de rust zelve want ik schiet nog af en toe helemaal in de paniek... het is natuurlijk ook leuk maar ook zo onwerkelijk. Hoop dat dat roze wolk gevoel ook nog komt haha
Wauw, Sophia!! Gefeliciteerd! En jij kunt dit hoor zal een boel op je af komen, maar neem alles dag voor dag. Probeer ook te genieten hoor! Het is al zo bijzonder, en nu al helemaal!