Eerste echo 6.1 en jawel...... 2 kloppende hartjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sophia89, 24 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Vanochtend onze eerste echo gehad. Super spannend want was als de dood dat er niks te zien zou zijn. Meteen zag ik een vruchtje met kloppend hartje en was zo ontzettend opgelucht. Ik vroeg nog: weet je zeker dat t er maar 1 is? Ja er was verder niks te zien. Na een routine check van m'n eierstokken ging ze weer terug naar het vruchtje en jawel.... daar kwam er nog 1 voorbij. Ik ben in totale shock ondanks dat de kans met IUI groter is dan normaal. We hebben verder nog geen kinderen en ben zo bang dat ik t allemaal niet aankan. Daarbij verhuizen we ook nog naar Miami in januari en de eerste vraag van iedereen of we dat nog gaan doen... pff zoveel in een keer ben bijna beetje radeloos. M'n baan is al opgezegd en verheug me ook echt op de verhuizing maar t is allemaal zoveel. Sorry voor m'n onsamenhangende verhaal haha

2. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Natuurlijk schrik je dan als je net wat dingen op losse schroeven hebt staan. Laat het eerst maar even bezinken! Ik zou niet weten waarom je niet kan verhuizen ;)

3. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Gefeliciteerd! Ja er komt een hoop op je af ;)
    Dat kan ik me nog goed herinneren. Geef het even tijd om te bezinken. Komt vast goed :)

4. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Nogmaals proficiat!! en wat leuk een tweeling, dat is altijd mijn droom geweest, maar bij mij zit er echt maar 1tje :D

Heb je in Miami nog iemand daar die je kent en je eventueel wat hulp kan bieden? Ik zou voor een tweeling niet alle plannen omgooien hoor! Het zal ongetwijfeld veel werk zijn, maar ook zo leuk volgens mij! :)

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gefeliciteerd met je tweeling zwangerschap!! Natuurlijk kunnen jullie dit, ik zie dat jullie hier al jaren op wachten? Ik ben zwanger van nummer 3&4 en dat is best pittig omdat ik al 2 kleuters heb, maar de zwangerschap doet het super. Ik wens je ook een heel goede zwangerschap toe!

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Gefeliciteerd! Tuurlijk schrik je wel,maar jullie wachten al zo lang op een wondertje en nu krijgen jullie er 2! In miami worden ook kinderen geboren dus zou niet weten waarom je niet zou kunnen verhuizen? Snap wel dat je dit even moet laten bezinken,succes en you can do it! ;)

7. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Bedankt voor alle lieve reacties. Voor de mensen die zelf zwanger zijn van een tweeling: is daar een groepje voor op t forum? Kon zelf niks vinden namelijk....

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    dat kan ik me wel voorstellen dat je even schrikt, maar van harte gefeliciteerd!!

9. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Een tweeling, dubbel geluk! Gefeliciteerd

10. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Wow sophia!! Gefeliciteerd :) dus jij krijgt de tweeling uit de juni groep hahaha

Ben je al een beetje van de schrik bekomen?
    Wel mooi hoor, wordt het lange wachten beloond met 2 mooie kindjes:)

11. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Ja er is een groepje: nu zwanger van een tweeling. En ook een groepje tweelingmama's

12. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Jeetje meis wat spannend allemaal! Gefeliciteerd, na zo lang proberen eindelijk zwanger en dan ook nog een tweeling.

Het is logisch dat je schrikt en alles gaat overdenken, maar je kan dit! En wat geweldig dat je naar Miami gaat verhuizen!! Super gave stad (hoop zelf snel weer die kant op te gaan voor vakantie) ook met een tweeling kan je daar heen verhuizen. Laat alles rustig even bezinken en ga daarna genieten

13. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Gelukkig is mijn man de rust zelve want ik schiet nog af en toe helemaal in de paniek... het is natuurlijk ook leuk maar ook zo onwerkelijk. Hoop dat dat roze wolk gevoel ook nog komt haha

14. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd.. dubbel zo veel geluk!

15. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Gefeliciteerd, dubbel geluk:D Wat leuk!!

En verhuizen naar Miami.. wauw:cool:

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wauw, Sophia!! Gefeliciteerd!
    En jij kunt dit hoor :) zal een boel op je af komen, maar neem alles dag voor dag. Probeer ook te genieten hoor! Het is al zo bijzonder, en nu al helemaal!

Deel Deze Pagina