te groot voor wagen, te klein voor buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dora, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    herkent iemand dit?
    Finn is zo lang dat hij nog maar zo'n 5 cm heeft en dan is de kinderwagen vol... en nu? hij is nog te klein voor de buggy. Ik heb de X-Adventure maar Finn is gewoon een beetje van een baby, en ook lang (64,5 cm)
    iemand tips?

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    kan je er geen voetenzak op doen en dan onderin een fleece deken of handoek om de ruimte kleiner te maken? en ook om hem heen. dus eigenlijk een nestje maken
    wij hebben teun ook met 4 mnd over gezet was ook t egroot voor d ebak geworden...wij hadden wel eerst de beschermbanden over de bandjes eraf gehaald..weet niet of die erbij ook op zitten want wij hebben een Mutsy

3. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Wij hebben met onze Finn hetzelfde probleem. Die is al 67 cm, dus ik moet ook nodig een oplossing gaan zoeken. Ik lees even mee.

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Misschien dat je er zo'n babynestje voor kunt kopen? En anders even rijden met de maxicosi op de wagen tot het wel kan (is meestal snel genoeg)

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lientje, da's een slimme oplossing. Ik heb het probleem nog niet, maar was wel benieuwd.

6. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    ik heb een quinny maar heb daar hetzelfde probleem hoor.... kim word te groot voor de bak maar in de buggy is ze wel weer heel erg klein

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Kijk ander sff op de site van Teun bij de foto's en dan diverse foto's daar staat een foto in van hoe hij er in ging met ff ruim 3.5 mnd

8. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Wij hebben Merel sinds gisteren in de wandelwagen. Wij hebben een Mutsy en die kan helemaal plat. Ze vond het geweldig. Zoveel meer te zien ineens! Ze is nu ook ong. 64 cm en de bak werd echt te klein.
    Voeten zak in de wandelwagen en dan op de een na laatste stand. Half lig, half zit. Ik weet niet of jij die mogelijkheid ook hebt......

En anders de maxi cosy zoals Lientje al schreef. Als je die tenminste op het onderstel kunt klikken?

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick lag ook met 3,5 maand in de wandelwageninzet. De kinderwagenbak paste gewoonweg niet meer, ja al je het niet erg vind dat je kindje klem ligt en niet meer kan bewegen ;)

Mijn Buzz kan met de wandelwageninzet op een ligstand en ik had idd een voetenzak erin (maar ja was ook in het najaar/de winter).

Achteraf zeg ik dat ik een andere kinderwagen had gekocht als ik van te voren had geweten dat Rick zo lang zou zijn (bij geboorte 56/57 cm en met 11 maanden al 82 cm), maar ja 't is maar goed dat je niet altijd alles van te voren weet ;) .

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Daar kun je speciale bevestigingen voor kopen, gewoon even vragen bij de winkel waar je de maxicosi hebt gekocht.

Groetjes, Wendy

11. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi, die heb ik maarja hij vindt de wagen toch prettiger dan zo hangen in de maxi heb ik het idee...
    x

12. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik heb die tijd overbrugd met een draagdoek. En nu zijn we daar samen zo fan van dat we het kinderwagenstel bijna niet meer gebruiken, alleen als we veel boodschappen moeten doen.

Maar verder altijd lekker dragen, eerst in de Tricot Slen en nu in een Mei Tai.

Deel Deze Pagina