Hoi hoi, Wat was ik blij na mijn eerste bevalling, de kilo's gingen er makkelijk af en ook die paar teveel die ik al jaren probeerde kwijt te raken. Inmiddels zijn we 2 zwangerschappen (en in totaal 3 prachtige kinderen) verder en is mijn vreugde toch wel afgenomen over mijn buik. Want hoe wel ik niets meer af wil vallen blijft mijn buik een, voor mij, storend iets. Hij is slap en floddert daar maar een beetje.. Tijd om daar iets aan te doen dacht ik. Maar na een speurtocht op internet ben ik tegelijk veel en weinig wijzer geworden. Misschien ligt het aan mij maar ik zie door de bomen het bos niet meer Welke buikspieroefeningen zijn goed om mee te beginnen? Hoe bouw ik het op en behaal ik goede resultaten? Wat kan ik, buiten buikspieren trainen en gezond eten, nog meer doen om mijn buik (en de rest) in shape te krijgen? Ik moet er wel bij zeggen dat ik op dít moment geen mogelijkheid heb voor activiteiten buitenshuis als hardlopen bijvoorbeeld. Het moet dus iets zijn wat ik thuis kan doen. Als iemand hier mij op weg zou kunnen helpen zou ik diegene heel dankbaar zijn! Oh, nog 1 vraag tot slot: hoe motiveren jullie jezelf om vol te houden? Dat is namelijk mijn grootste valkuil Alvast heel erg bedankt!
Irritant he Ii gebruik nu de app '30 dagen fit' Je kunt verschillende programma's doen in moeilijkheidsgraad. Ben bij de makkelijkste begonnen want heb de conditie van een dood paard zeg maar.. heb een melding aan staan om me eraan te herinneren. Je begint met vijf minuten en dit loopt op. het is een fullbody-workout. Na dit programma doe ik de moeilijkheidsgraad weer omhoog. Ben zo geen type voor sportschool. Echt vreselijk vind ik het.
Ik vrees dat een slappe buik niet alleen maar weg gaat met het doen van buikoefeningen. Je zult ook echt op je voedingspatroon moeten letten en cardio erbij moeten doen. Dat wordt misschien wat lastig als je alleen de mogelijkheid hebt om thuis iets te doen.
Ik ben nog zwanger, maar kijk nu al tegen het eindresultaat van mijn buik op! Ik maak me weinig zorgen, wat je moet doen is namelijk krachttraining. Richt je niet enkel op je buik, maar op je hele lichaam. Daardoor zal vet verliezen ook makkelijker gaan. Je hebt genoeg van die YouTube video's die je kunt gebruiken. Qua motivatie: als je niet wilt dat die flubberbuik terug komt zul je het niet moeten zien als iets wat een einddoel heeft. Je gaat gewoon fitter worden en een platter buik is het resultaat.