Heey meiden, Ik was rustig aan het zoeken wat er nou precies allemaal in de vluchtkoffer moet, maar ik kwam omslagdoek tegen. Maar wat bedoelen ze daar precies mee?!! - Hydrofile luier (bijv. Swaddels van aden + anais) - Maxi cosi deken (Die dus bij de maxi cosi hoort) - Badcape (Die je na het wassen gebruikt) - Dekentje (Gewoon een dekentje die je ook in de kinderwagen wil gebruiken) - Wikkeldeken (Die je ook in de maxi cosi kan leggen) Ik ben het spoor een beetje bijster.... Je kan heel veel dingen verstaan onder omslagdoek. Waar gebruik je hem eigenlijk voor?! Lekker knuffelen met je baby, dan zou ik eerder voor een swaddel gaan, maar is het voor om naar huis te gaan zou ik weer eerder voor de wikkeldeken gaan of gewoon de maxi cosi deken.... Ik ben trouwens midden in de zomer uitgerekend... Dus wat is verstandig?! Liefs, Masa0903
Omslagdoek bedoelen ze wrs idd badcape mee, maar die hoef je echt niet mee te nemen naar het zkh. Die hebben ze daar meer dan genoeg. En in het begin doe je daar je kindje in om hem/haar warm te houden als ze niet slapen en gewoon bij je liggen bijv.
HEMA - omslagdoek beoordelingen van klanten - productbeoordelingen - lees de hoogste scores van consumenten Nee bedoelen ze dit mee Vind m voor thuis en bezoek aan cb ook echt onmisbaar. Wikkwlde dr ook vaak in als als ze gewoon lkkr bij me lag
ik heb die badhandoek wel mee zelf daarvoor ik vind het mooier voor met de foto's straks dat ik zelf een roze heb om haar in te wikkelen dan een standaard van het zkh. en ik de maxi-cosi heb ik er 1 die er gewoon standaard inzit die gaat dus ook mee voor als we weg mogen. Toen mijn zoontje werd geboren was het ook echt super warm al maar toch heb je het wel nodig hoor voor een net geboren baby, in het zkh bij ons stond een airco aan daardoor heeft mijn zoontje toen tocht op de oogjes gekregen en toen we thuis waren had ie elke x vieze oogjes dus zal zeker een dekentje/badhandoek meenemen.