Borsten

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Pino200, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pino200

Pino200 Lid

12 jan 2009
    65
    0
    0
    Uden
    Okeej, zucht misschien een rare vraag:

Ik heb drie weken borstvoeding gegeven en daarna over gegaan op de fles. Voor mijn bevalling had ik best mooie borsten, maar het zijn nu een soort hangende, enorm slappe theezakjes geworden, en ik baal daar van.
    Ik voel me dan onzeker over mijn lijf...hebben hier meer mama`s last van en word het nog minder :oops:

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik had altijd kleine maar stevige borsten.. nu zijn ze nog steeds niet groot maar ze hangen ook nog eens.. :rolleyes: .. Ik heb 3 maanden borstvoeding gegeven..

Goede bh kopen.. ;)

3. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    ik heb geen borstvoeding gegeven ,maar toch is het ook anders ze zijn groter maar wel wat slapper geworden ,maar het is echt zo dat je nu melkklieren hebt en dat het 9 maanden duurt voordat het weer verweefsel wordt en de meeste vrouwen die ik ken is het dus weer goed gekomen ,dus even geduld komt goed !
    tot die tijd kan je geweldige bh,s kopen ....

4. Female

Female Niet meer actief

Dat wordt weer helemaal normaal hoor.
    Je krijgt geen slappe borsten van BV geven.
    Mijn borsten waren ook heel slap toen ik stopte met BV geven (na 12 jaar) maar het is daarna weer helemaal normaal geworden ;)

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Que? 't Is al laat he ;)

Nadat ik was gestopt met kolven was het ook helemaal niets meer... Lullig slap b-cupje, na maanden met minimaal c te hebben rond te hebben gelopen. Maar, na een paar maanden was het ook weer het zelfde als voorheen, het moet zich gewoon weer even herstellen...

Nu heb ik wel weer een mooie volle c.... 8)

6. Female

Female Niet meer actief

Idd, 1 jaar dus :)

7. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

ik heb al vanaf het moment dat ik borsten kreeg altijd een soort onzekerheid gehad.
    toen ik zo rond mijn 20 ste had geaccepteerd dat deze borsten bij mijn lichaam hoorde, was ik er wel tevreden mee, maar na 3 maanden borstvoeding geven... pfffff.

nu ben ik weer terug bij af, en nu dan maar wachten totdat het goed komt.

8. Dolce83

Dolce83 Lid

28 sep 2007
    74
    0
    0
    Ja, wat zal ik eens zeggen...Eerlijk?

Ik had mooi ronde borsten een B-cup,
    tijdens de zwangerschap een D-cup (WAUW!).

Tijdens de borstvoeding een Pamela D-cup
    en na de borstvoeding
    een kleine, slappe A-cup...

Ik hoop dat het beter wordt!

Vrouwen met mooie borsten na de bevalling, geef ons hoop!

9. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

10. EmyD

EmyD Niet meer actief

Mijn borsten zijn idd een stuk kleiner en slapper dan voor de zwangerschap. Ben ook wel veel afgevallen.. Ik heb geen borstvoeding gegeven, heb ook ooit ergens gelezen dat je borsten ook veranderen door de zwangerschap en niet door de borstvoeding..

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hier ook hangtieten... :(
    Voor de zwangerschap kleine C, tijdens de zwangerschap DD, en nu D maar kan ze bijna oprollen in mijn bh :(. Ook nog eens flinke striae die het er niet beter op maken.
    Ach ja, ik heb een prachtige dochter gekregen, das het belangrijkste. Toch hoop ik stiekum wel dat het weer goed komt.

12. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ik heb dat nu ook!
    Net slappe theezakjes.... nou ja zakjes, zakken! :oops: :)

Ik hoop maar dat het nog recht trekt, anders: jammer dan!

Mijn man vindt het gelukkig helemaal niet erg.
    Hij wist dat dit kon gebeuren, en hij vindt mijn veranderde lijf nog steeds aantrekkelijk, al vindt ik mezelf wat minder op dit moment. ;)

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Yep hier ook slappe hap. Maar ik zie dat er hoop is!

Lang leve de push up bh's zou ik zeggen.

14. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hier nu nog vollere door de bv. Schijnt idd dat niet de borstvoeding maar de zwangerschap verantwoordelijk is voor het slapper worden. Schijnt wel weer weg te trekken, dus er is hoop!
    Ben zelf erg benieuwd hoe hte eruit gaat zien na de BV.

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haha, hier ook. Had altijd een B, tussen week 8 en week 20 van de zwangerschap ging ik in no-time van C naar D naar E. Nu nog steeds een E, maar geef dus ook nog BV. Merk wel dat als Thirza m'n borsten leeg heeft, ze al aardig gaan hangen :(

Maarrehm, klopt dat het niet van de BV komt, maar van de hormonen in je lijf die tijdens je zwangerschap aangemaakt worden. Gaat zich na verloop van tijd weer herstellen.
    Ik kan me mijn moeder niet anders herinneren dan met theezakjes, maar die heeft na jaren en jaren dus toch weer volle borsten gekregen. Dus zelfs als het lang duurt, kan het weer goed komen, ;)

Deel Deze Pagina