wij hebben echt een supermooi bebaykamertje gevonden zelfs met assecoires erbij! we hoeven alleen nog maar behang en vloer te kopen. Maar ons budget was 450 euro lager als dat t kamertje kost. Mijn man is er al over uit dat dit t dus niet is omdat het te duur is. Maar ik vind het zo'n mooi kamertje echt als in een droom! wat zouden jullie doen?
Hoe jammer of het ook is, maar als het niet binnen het budget past, zou ik het niet doen. Succes met de beslissing!
Wij hebben gewoon het kamertje uitgekozen wat we het mooiste vonden ook al was het niet het goedkoopste. Mijn vriend had zoiets van we pakken deze gewoon want als we straks een andere pakken staat ons die mischien toch niet aan en hebben we er spijt van dat we hem niet genomen hadden. Maar als het idd niet binnen het budget past zou ik er nog eens over nadenken of verder kijken mischien vinden jullie nog een andere die er veel op lijkt maar wel goedkoper is Suc6
anders zou je even verder moeten kijken totdat je wel wat leuks tegen komt en wat ook binnen jullie budget past!450 is wel heel veel hoor!
Dat ligt dus echt helemaal aan jullie budget. Als het té ver boven jullie budget uitkomt en het eigenlijk niet kan/wil betalen, zou ik verder zoeken. Er zijn zoveel mooie babykamers dat je vast nog wel een andere mooie kamer tegenkomt. Maar wat bedoel je eigenlijk met assecoires? Als het écht nuttige dingen zijn die je toch zou moeten aanschaffen, zou dit de prijs weer kunnen rechttrekken zeg maar (shit, ik ben dat ene woord kwijt! ) Maar die keus is aan jullie zelf. Lekker verrot is dat, als dit hét kamertje is waar je totally verliefd op bent geworden.
Tsja ik vindt het idd een keus van jullie zelf, als jullie het geld er wel voor hebben. dan zou ik het gewoon doen. je man overhalen dat je hem echt heel mooi vindt! en een babykamer is natuurlijk wel iets speciaals. Je kan hem later ook nog weer verkopen dus dan haal je er ook weer wat geld uit. Wij hebben helaas niet echt een hoog budget en hebben onze babykamer 2de hands gekocht voor maar 125 euries! Maar het is wel onze smaak hoor dus ik ben er echt niet minder blij mee.
ja kijk hem dan heeeeeeel lief aan! het is en blijft wel een wondertje he? en zon kamertje heb je wel een hele tij dwat aan!
Dat is jullie eigen beslissing en wat jullie ervoor over hebben. Wij hebben de babykamer overgekocht van kennissen voor 400 euro. En het is helemaal super geworden. Je kunt ook binnen budget blijven en met assesiores het leuk maken. Succes.
wij hebben de babykamer bij duimeland gekocht toen hadden ze magazijn leegverkoop, deze kamer heeft ons 700 euro gekost maar nu hebben we ook goede kwaliteit, en gaan ervan uit dat in de toekomst een 2e kindje er nog gebruik van kan maken. Dus in totaal doe je bijna 6 jaar met die meubeltjes. patricia
meid kijk op marktplaats of zo'n andere site of daar een kamertje te koop is wat je graag wil, kan vele euries schelen. succes
Er zijn zoveel ontzettende leuke babykamers te vinden. En als jullie een budget hebben afgesproken zou ik als ik jou was verder kijken! Misschien kom je wel iets anders tegen wat wel in jullie budget past. Jullie hebben nog wel effe de tijd om verder te zoeken Succes ermee! Gr. Miranda
Ik zou als het niet binnen het budget past, niet kopen en zoals eerder gezegd wordt nog even verder kijken. Je kan zulke leuke dingen kopen voor echt niet veel. Succes!
ik vind dat wel erg duur voor tweedehands persoonlijk! Tsja.als je het mij vraagt.ik vind het zonde om zoveel geld uit te geven aan een baby kamer.want zo lang zal de baby er niet in liggen.vind het dus overdreven om er heel veel aan uit te geven.maar dat is ieder zijn eigen keus.
Dat was ook mijn eerste gedachte. 950 Euro voor een tweedehands kamer is inderdaad erg duur. Ik zou ook naar een kamertje binnen het budhget zoeken. Je geeft zelf al aan dat jullie nog veel moeten kopen , en wat doe je als het geld op is en je hebt nog veel nodig? Wij waren iets van 300 euro kwijt ( kast + commode , ledikant van mijn ouders gekregen ) en hebben het kamertje opgefleurd met leuke assoires. ik zie er zelf ook niet het nut van in om een hele dure babykamer aan te schaffen , maar het is jouw keuze Succes!
wij hebben wel een dure babykamer gekozen, ook vanwege het kwaliteit en de volgende komt er uiteraard ook in te liggen.