Hallo, Het is nu 5 weken geleden dat ik ben bevallen, de eerste week had ik veel last van de wond van het inknippen, maar dat was snel over. Nu heb ik sinds een paar dagen er weer erg veel last van, ik voel soms korte, scherpe steken erin. En vaak heb ik ook een branderig gevoel, het voelt als bij blaasontsteking, maar dan op de plek waar ik ben ingeknipt. Het ziet er verder wel mooi genezen uit, maar die pijn is echt heel vervelend, ik kan moeilijk spijkerbroeken aan, loop de hele dag in een trainingsbroek omdat ik er zo veel last van heb. Ook heb ik nog behoorlijk veel bloedverlies, af en toe denk ik dat het bijna over is, omdat het minder wordt, maar een dag later is het dan opeens weer heel veel. Is het normaal dat ik zoveel last heb van dat litteken, of moet ik hiermee langs de gynaecoloog gaan?
Hallo, Het litteken is stug weefsel en dit schuurt vaak in een broek, je kan het litteken soepel maken met bijvoorbeeld perineumolie. Ook het bloedverlies is nu nog heel normaal. Groetjes Ineke