Jelina drinkt flesjes niet meer leeg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Veraenroy, 29 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik heb een probleempje.

Jelina krijgt 3 flessen van 200cc en 1 van 220cc(+ 3 eetl rijstebloem). Hiervan drinkt ze nog maar 120cc op. De rest laat ze staan. Alleen de laatste fles drinkt ze op 220cc(+ 3 eetl rijstebloem) Ze begint dan met de speen te spelen, en wil niet meer drinken. Het lijkt net of ze vol zit, terwijl ze honger heeft als ze aan haar fles begint. (Ik heb haar nagekeken ze heeft geen spruw)

Haar schema is nu:
    08.00-08.30 uur flesje
    10.00 uur fruithapje 2 lepels
    12.30 uur flesje
    16.30 uur flesje
    17.30 uur groentehapje 2 lepels
    21.00-21.30 uur laatste 220cc (deze drinkt ze meestal leeg!)

Ik had vorige week het cb gebeld en ze raadde me aan om te stoppen met het groente en fruithapje, omdat ze daardoor minder honger zou kunnen krijgen.
    Dit heb ik gedaan maar zonder resultaat. Ze blijft haar flessen niet leeg drinken. Het is nu ook zo dat ze eens per 3 dagen ’s nachts rond 04.30 uur wakker wordt van de honger. Ik probeer dan niks te geven, maar dat lukt niet altijd.

Wat raden jullie me aan?

Groetjes Vera

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik snap niet heel goed waarom je moet stoppen met groente en fruit. Want over 2 weken zou je dan weet moeten beginnen, want dan is ze 6 maand toch...

Hier mochten wij met 6 maanden over op 3 flessen, mits ze haar groente en fruit goed eet.

Ik heb helaas geen tips voor je, ik zal alleen de vraag aan het CB stellen of je nou echt voor 2 weken weer moet stoppen met bijvoeding.

Ik mis trouwens een fles in je schema

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    heb het aangepast. Foutje :oops:

4. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Yeline dronk met nog geen 6 maanden nog maar 2 flesjes per dag ik kreeg het er niet in. En ze is altijd vrolijk en tevreden geweest dus heb me er niet zo druk om gemaakt uiteindelijk.

5. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Tot ze overdag niet zoveel eet, daar maak ik me ook niet zo druk om. (ze is gewoon vrolijk en blij), maar omdat ze overdag haar flesjes niet leeg drinkt, wordt madam dus nu 's nachts vaker wakker. (nu al 3 dagen achter elkaar). Daar zit ik een beetje mee.

Deel Deze Pagina