Badedas badje zonder bad..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Wasrek, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Hi dames,
    Kleinste man is nu 4 weken en sinds een week is het "daar onder" gaan bloeden en dus weer open...
    Maandag ga ik naar de vk en tot die tijd adviseerde ze mij om twee keer per dag tien minuten in de badedas te gaan zitten. Prima.. Alleen ik heb geen bad:D

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen?

2. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Misschien een teiltje?

En las ook pas geleden dat er dames een vuilniszak over de toiletbril trokken en daar een laagje water in deden. zo konden ze er makkelijk op zitten.

3. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Ik heb inderdaad een vuilniszak om de wc bril gedaan. Ik moest in de kamillethee gaan zitten.

4. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Hoe moet ik dat voor me zien met die vuilniszak? Dat zakt er toch meteen in met water erin?

Heb inmiddels het putje de douchebak dichtgemaakt en ben daar in gana zitten, maar echt ideaal was het niet.

5. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Ik had hem strak om de bril gedaan. Wat over was eronder gevouwen. Kopje thee erin en gaan zitten. Hij zakte niet naar beneden omdat het ook maar weinig water was.

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn kraamverzorgster maakte het badje over de wc-bril. Ze tapete een plastic zak vast met afplaktape en als ze de tape lostrok viel het zo in de pot. Vergt wel enige oefening 😉

Verder is belangrijk goed drogen, snachts met blote billen op een handdoek slapen, de boel goed laten luchten!

7. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.793
    493
    83
    Ik gebruikte een afwasteiltje. Die past precies in de wc pot :D Dan de bril erover en dan zit je prima.

Ik zou alleen niet 2 keer per dag 10 minuten :$ Max 5 minuten, omdat zo'n badje de huid verweekt en dat op de lange duur juist meer kwaad dan goed doet.

Veel sterkte in ieder geval!

Deel Deze Pagina