Hallo, Ik moet het even kwijt. Ik maak me zorgen. Ik ben 4 weken en 4 dagen zwanger van ons 2e kindje. En nu had ik net een kloddertje licht bruinroze slijm in mijn onderbroek voor ik ging douchen. Ben een halfuurtje later even weer gaan kijken en had bij het afvegen weer lichtroze waterige slijm op het toiletpapier. Heb verder geen extreme buikpijn ofzo. Darmen rommelen wel, maar da's volgens mij wel normaal nu. Heb geen pijnlijke borsten, wel moe en licht misselijk af en toe. Moet ik mij zorgen maken? Moet ik de verloskundige bellen? Ik vind het zo spannend deze keer, weet niet waarom. Groetjes, Secondlife
Hoi Ineke, Ja het hakt er wel even in hoor. Maar we gaan wel weer verder met proberen. Wanneer mogen we het weer gaan proberen eigenlijk? Enige idee wanneer ik weer een eisprong zal hebben? Groetjes, Secondlife
Hallo Secondlife. Jullie mogen meteen weer gaan proberen om zwanger te raken. Het is moeilijk om te zeggen wanneer je weer een eisprong hebt na een miskraam, omdat je hormoonhuishouding door elkaar is geschud! Schrik niet als je eerste menstruatie na een miskraam heftiger is dan je gewend bent. Succes. Groetjes Ineke.