vraagje mijn zoon is bijna 3 weekjes, en komt s nachts nog voor 1 voeding, tussen half 2 half 3, en dan weer rond 6 uur, afgelopen nacht nou hij niet goed slapen ,bijna om de 5 in eruit hah, maar mijn vraag , wanneer sliep julie baby door? nieuwschierigheid,
Zoon 1: 6,5 week borstvoeding Dochter: 7,2 week combi Zoon 2: vandaag tot 6:30 (10 weken) maar denk dat het een "lucky shot" was
Dames met 17 weken ) Jongetje met 8 maanden (toen hij de juiste medicatie kreeg voor reflux en toen was het ook meteen een slaapkop) Alledrie borstvoeding
Oudste zoon met 6 weken en is (met enkele uitzonderingen) niet meer gestopt. Met 10 weken sliep hij het klokje rond. Jongste zoon met 7 weken, sliep met 8 weken het klokje rond maar is daar rond 4 maanden weer mee gestopt. Wilde toen tot 6 maanden weer een nachtvoeding. Nu sinds we met de groente en fruithapjes zijn begonnen slaapt hij weer het klokje rond.
Mijn dochter is met een week of 8 door gaan slapen. Die krijgt haar laatste voeding tussen 10 en 11 's avonds en komt dan weer tussen 6 en 7 de volgende ochtend ...
onze 1e zoon kreeg gekolfde moedermelk en sliep met 10 weken zo goed als door en onze 2e zoon krijgt flesvoeding en slaapt vanaf dat hij 5 dagen oud is tot 05.00uur (laatste fles is om 22.00u) maar de laatste dagen komt hij ineens al om 03.30u en is daarna ook heel onrustig.
Zoon van 1.5 krijgt nu nog af en toe een flesje om 5/6 uur en hij is 1.5 jaar Dochter van 14 weken slaapt van 7 - 5/6 uur flesje en dan weer tot ong 8 uur
Drie borstvoedingsbabies: 1e: met ca 6 maanden 2e: met ca 8 weken, maar met 4 maanden was het weer voorbij en heeft hij tot 13 maanden ongelofelijk gespookt in bed. 3e: met ca 10 weken, maar met 4 maanden was het ook nu weer voorbij. Hij is nu net 1 en slaapt nog steeds heel erg slecht. Als hij maar 4x wakker wordt zonder al te veel gekrijs, spreken wij al van een goede nacht, haha. Opvallend was wel dat alle drie de kinderen voor het eerst doorsliepen in de caravan op vakantie.
Met 4 weken van 0.00 tot 06.00, werd iedere week een uurtje langer en met 11 weken sliep hij klokje rond. Dat doet hij nog steeds, hij slaapt beter als ik zelf doe
Met n maand of 5 sliep hij wel eens n nacht door. Gebroken nachten zijn er nog regelmatig geweest (niet voor voeding maar wel wakker worden/huilen, gemiddeld 3 nachten in de week). Hij is nu 17mnd en sinds n maand of 2 slaapt hij bijna altijd door.
Met vijf weken sliep onze dochter van haar avond fles (22:30-23:00) tot 07:00. We schrokken ons helemaal kapot die ochtend en gingen gelijk naar haar wiegje om te kijken ' of ze het nog wel deed' Daar kwamen we 3 minuten later wel achter haha sirene werd aangezet.