Hoi, ik ben net 14 dagen Na mijn iui behandeling en vermoed dat ik zwanger ben. Nu heb ik wat last van het gebied rond mn navel. Ik ben er bang dat ik de ontwikkeling van mijn baarmoeder op een of andere manier beschadig, want ik heb veel overgewicht en bij het zitten druk dat vet bij mn buik voor mijn gevoel naar binnen sOchtends na het slapen is het weg. Maar zodra ik opsta is het er weer.
Ik zou het eigenlijk niet weten of dat kan. Wat ik wel weet is dat een hele goede vriendin van mij (met een behoorlijk overgewicht) binnen 4 maanden zwanger was en gebleven is en nu een heerlijk gezond kindje heeft. Verder zou ik het zo even niet weten meis, maar hoop dat je lekker zwanger bent!
Nee joh, daar hoef je je volgens mij helemaal niet drk over te maken! Ik heb ook (ernstig) overgewicht en mijn zwangerschap gaat al 25 weken goed. Ik heb er ook nog nooit van gehoord! Gefeliciteerd in ieder geval!!!
Ik denk dat t lichaam wel zo ingesteld is dat alles in je lijf aan de kant geduwd wordt door de baarmoeder. Die beschermd het wel hoor. Ik snap wel dat je onzeker kan zijn, maar ik denk dat je je hier niet druk over hoeft te maken en anders vraag je het toch ook nog even na bij je gyn. Gewoon voor je eigen gevoel ? Gefeleliciteerd!
Ik heb ook veel overtollig vet en dat heeft bij mijn vorige zwangerschap niks uitgemaakt. Ik vond het wel minder fijn om op mijn buik te liggen, maar volgens de vk maakt dat echt niks uit in dit stadium.
Tot 12 weken zit t ook nog achter t schaambot, dus dat is al een geruststelling voor je. En wees maar niet bang voor je extra vetjes hoor, veert allemaal mee aan de binnenkant. Hoop voor je dat je zwanger ben.
hier ook een zwangere mama en ik heb al een zoontje en heb ook een een zwemband maar zit het niet in de weg ik zie het maar als een extra beschermlaag voor als je je buik stoot en bij de eerste heb ik er ook geen last van gehad ja het duurde even voordat je zag dat ik echt zwanger was en dat zal nu ook weer zijn maar verder zit het niet in de weg en kan het geen kwaad succes en geniet gewoon lekker van je zwangerschap meissie je lichaam past zich wel aan hoor geen zorgen over maken groetjes
Volgens mij hoef je je hier echt niet druk om te maken. Ik heb zelf ook veel overgewicht en ben ook zwanger geweest en alles is goed gegaan.