Goedenavond ! Ik wil dit jaar weer zelf onze kerstkaarten maken.. Heb al een idee van wat ik wil ,maar heb geen fotobewerkingsprogramma ( heb het vaak geprobeerd,maar is geloof ik niet voor mij weggelegd) Welke crea bea wil voor mij met de fotoshop een kerstkaart ontwerpen? Groetjes kaatje85
Ja had bedacht ( weet niet of het mogelijk is ) de hoofden van mij,mijn vriend, onze hond en onze 3 katten, en dan is rondjes op een foto met kerstachtergrond ofzo. En anders iets anders leuks
stuur maar door, kijk ik wat ik er mee kan! heb je misschien zelf ook nog kerstige fotos? van je boom van voorgaande jaren
hoi hoi dit was ons kerstkaartje voor 4 jaar terug. de foto hebben we laten maken bij een fotograaf. ik heb hem toen zelf ingescand en bewerkt en dit was het resultaat. groetjes sandra
http://www.speurders.nl/kindenbaby/dive ... &sd=1&st=1 Ze maakt ook kerstkaarten of rouwkaarten..of wat je maar wil..
bedankt voor de linken. ja onze hond is erg foto sjaniek ( schrijf je dat zo?) al zeggen we het zelf.