Is dat herkenbaar? Ik weet het niet meer van de andere 3... Sinds ik 16 weken zwanger ben, moet ik mezelf weer dwingen om te eten, ook wanneer mijn maag knort. Ik ontbijt met een kaki vrucht (heel voedzaam), eet ergens op de dag met moeite 2 boterhammen en later een beetje avondeten (is ook al 2x een boterham geweest, omdat het niet lukte). Nu ben ik tot de slechte eetlust begon, 6 kg aangekomen, dus misschien zag mijn lijf dit wel aankomen en heeft het al wat reserves aangelegd .
ik ben 28 weken zwanger, en ik heb dit ook. Moet mezelf echt dwingen om wat te eten. Mijn verloskundige heeft hier over gezegd dat ik in kleine beetjes moet eten en alleen dingen die ik echt lekker vind. Zolang ik maar af en toe ook fruit eet, dan komt die kleine toch aan zijn voedingsstoffen die hij nodig heeft.
Ik heb dit eigenlijk al van begin af. Eigelijk geen honger gevoel en zodra iets eet zit ik vol. M'n nichtje van 2 eet meer weg op een dag. Ik let dus op dat ik gezond blijf eten en wat mee regelmaat kleine beetjes. Maar als dan bv voedingscentrum lees hoeveel sneeën brood en aardappelen en groente op een dag zwangere hoort te eten. Ga me dat echt niet lukken. Maar kind groeit goed , is zover ze zien gezond en ik voel me er verder ok prima bij dus zal wel goed zitten. Heel soms heb 1 dagje ineens hele dag honger gevoel hier geef ik dan ook aan toe dan. Denk dat je lijf het prima zelf aan geeft. Sinds zeanger ben heb ik veel meer behoefte aan melk dan eerst bv dus dat pak ik dan ook.
Ik heb liefst alleeb maar zin om koude dingen te eten zoals fruitsalade pasta salade of brood. Vlees kip vis etc zo geen zin in groentes weer wel of broodje haring of zalm van se visboer heerlijk Oja en chocolade mmmm hahaha Mben nu 25 weken en 8 kg aangekomen
Hier wisselt qua avondeten met de minuut waar ik zin in heb. Iedere dag vlak voor koken naar de supermarkt en dan nog kan ik tijdens het koken alweer spijt hebben van mijn keuze.
Ik heb het ook. Normaal ben ik al geen grote eter. Maar ik eet nu wel heel weinig. Ik eet dus veel kleine beetjes. Maar zoveel als het voedingscentrum aan geeft krijg ik never nooit niet naar binnen.
In het begin van mijn zwangerschap moest ik echt ieder uur zowat iets eten omdat ik anders misselijk ben, nu is dat echt totaal omgekeerd. Af en toe denk ik echt oh, shit... Ik moet echt even iets eten. Heel slecht, maar goed.. Je doet er vrij weinig aan.