Zoals jij het omschrijft moet ze er nog wel heel goed over nadenken. Ik ken haar nu 4 jaar en ik omschrijf het netjes, ze is niet zo van het naakt en het hulp vragen. denk dat ze zich daar ook goed in moet verdiepen en dat ik dat haar ook aan gaat geven. Van let op je moet je laten wassen, ze zou voor de grote boodschap dan wel weer aan de medicatie moeten, druk zetten kan ook niet en juist die medicatie is ze een klein half jaartje van af.
Ik schrijf dit namens een vriendin, die ondersteunen we al een tijdje in haar afval race en bijkomende problemen. het is een onzekere dame en bij mij, mijn zus, oma kan ze zichzelf zijn buiten haar eigen tuin. Het afvallen gaat perfect, betere conditie ook, onzeker zijn nog niet. Ze reist veel tussen 3 werklocaties van haar werkgever en heeft bijvoorbeeld van mij en mijn zus de huissleutel in een leeg huis eet ze dan en maak ze gebruik van het toilet, ze kan nog steeds alleen al het stil is.
Beste Dames, De dame waarvoor ik de vraag stelde heb ik jullie reacties laten lezen, niet om haar schrik aan te jagen maar meer om te laten zien dat het niet iets wat je "even" laat doen. ze wil jullie dan ook hartelijk danken voor het openhartelijk advies.