Een lekkere massage....lijkt me heerlijk! Iemand ervaring mee? Goede adressen in regio utrecht (of zuid holland) zijn welkom!
Ik lees even mee, in mijn woonplaats geven ze het ook.. 20,- voor 30 minuten! Was erg benieuwd of de dames er tevreden mee waren, die het al eens gehad hebben!
Heerlijk meiden, DOEN! Mijn schoonzusje doet het bij mij, ga ook altijd bij haar voor gezichtsbehandeling, heb het woensdag weer gehad. Is echt ontstpannend en verlicht een vermoeide rug en benen, en het is ook nog goed voor oa vocht afdrijven.
Ik plan er elke maand 1 (in Amsterdam) en het is heeeeeeeeerlijk! Sommige massagestudio's werken met een watermatras waardoor je wat makkelijker ligt, de studio waar ik nu steeds heen ga heeft een groot voedingskussen die ik zeg maar "omhels" terwijl ik op mijn zij lig. Het kost in mijn geval EUR 65 voor een uur. Het is heel ontspannend!
Ik kan gelukkig nog net op mn buik liggen! Maar laat me heel vaak masseren. Dat is zoooo lekker! Als ik niet meer op mn buik kan, kies ik voor een stoelmassage! Ook lekker!