Buikwandcorrectie

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, Mar 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    En dan te bedenken dat ik nu nog 50 kilo af moet vallen!
    Hoelang heb je erover gedaan? en wat voor dieet!;)

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Gemiddeld zo rond de 6000 euro meen ik :(

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ben een jaar geleden geopereerd aan een Gastric Bypass, een maagverkleining/darmomleiding dus. Ik heb er 5jaar over lopen twijfelen, maar na vele dieten, actief sporten en veel frustratie, toch de knoop doorgehakt. En hoewel het nog steeds hard werken is, is dit voor mij toch wel een van de beste beslissingen ooit geweest. Ik wil er nu nog een kilootje of 10 af en dan is t prima :) Maar vandaar dat ik nu nog geen pc kan laten doen, ik ben nog niet klaar/stabiel.

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Ok, zo duur zijn de meeste vakanties van ons (voordat mijn zoontje geboren was) dus wie weet dan gaan we gewoon een keer niet.....maar het blijft veel geld!!!!

Maar wist je dat je striae weg kan laten lazeren? Zou ik ook heeel graag willen...

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    De kosten zijn weer afhankelijk van de grootte van de operatie het ligt tussen de 3 en 5 duizen euro.

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Als ik nu zeg dat ik jaloers ben op jou buik, zeg dat dan iets over hoe mijn buik eruit ziet?
    Echt veel erger, heb allemaal vel wat er helemaal over heen hangt. Weet niet of iemand wel eens naar Jon & Kate + 8 kijkt (discovery) maar op haar buik voor de operatie lijkt de mijne:(

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik moet nog 20 kilo afvallen maar heb nu ook al overhangende vellen en smetplekken. Mijn dermatoloog heeft gezegd dat hij de verwijzing wel wil doen en een advies voor de verzekering. Maar we willen eerst nog voor een brusje proberen dus daarna.

Bij mijn verzekering vergoeden ze het wel maar alleen bij de meest uitgebreide verzekering en als je een jaar een stabiel gewicht hebt. ook dan moet de verzekeringsarts het goedkeuren dus de kans blijft klein dat ze het vergoeden ben ik bang

8. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Hej mijn buik met streepjes code!!
    Maar dan van halverwge mn borsten tot aan mn schaamstreek en van mn linker zij naar mn rechter zij.
    En ik heb ook van die vellen met als middelpunt een gat waar als je diep genoeg zoekt een navel in zit...
    Het is net een fluffy kussen met te weinig vulling waar ze de knoop te strak van hebben aangetrokken toen ze die er op terug zetten....
    En dat patroontje heb ik al bijna 13 jaar ( zo van net voor 20-4-1997...) Is wat erger geworden na mn 2e en Wendy kon er eigenlijk niks meer aan verzieken ;)
    Ben lekker aan het afvallen nu en heb soms al eens gedacht aan zo'n correctie...
    Maar ben bang dat ze er bij mij niet gaan intrappen als ik dat allemaal zo lees en ik met al dat extra vel oud ga worden....

Share This Page