mijn buik is is naar de kl*te. en het komt niet meer goed, dat weet ik 100% zeker. ik moet nog hee veel kilo's kwijt maar als dat eraf is wil ik graag een buikwandcorrectie. heeft iemand hier ervaring mee? en hoe was het resultaat? vanaf wanneer kun je het laten doen en werd het ook (gedeeltelijk) vergoed? mijn moeder heeft vroeger precies hetzelfde gehad als mij en heeft het toen vergoed gekregen.
hoe weet je dat het niet meer goedkomt? je bent nog maar net bevallen,zou het eerst wat tijd geven. vind een buikwandcorrectie wel een beetje rigoureus. en mocht het wel nodig zijn,dan kan je beter wachten todat je geen kinderen meer wilt.want volgens mij krijg je dan hetzelfde probleem
omdat mijn huid niet erg elastisch is, ik een enorme buik had.(45 tot 50 kilo aangekomen oops en het nu echt kapot is. iedereen zegt steeds wel dat het vanzelf goed komt maar als ik het laat zien snappen ze wel waarom ik het wil. maar goed dat is mn eigen keuze, niemand kan vanaf z'n scherm beoordelen of het wel of niet nodig is. ik wil graag van anderen weten die het hebben laten doen, of het is wat ze ervan verwacht hadden. kinderen willen niet meer, het blijft er bij 1.
ik bedoel het niet verkeerd hoor ik probeer alleen maar te zeggen dat het allemaal wel ff tijd nodig heeft, en ja 45 kilo aankomen is wel erg veel,dus dat heeft consequenties voor je figuur. denk dat je zelf wel goed kunt beoordelen of het nodig is. maar je zegt ook dat je nog veel kilo's moet afvallen,denk dat je dat beter eerst kan gaan doen.want volgens mij wordt een correctie dan mooier. want als je het nu zou doen dan moet je over een tijdje weer, als je op je streefgewicht bent. succes
Als je zeker weet dat er geen meer kindjes komen zou je allicht wat informatie hier en daar weg kunnen halen. Als je nog meer kinderen zou willen en je ze ook zou krijgen is het gewoon zonde van je geld en kun je beter wachten met zo'n operatie totdat je zeker weet dat je buik niet weer zal oprekken.
Ik heb er geen ervaring mee maar ik durf vrijwel zeker te zeggen dat het niet vergoed wordt omdat het een cosmetische ingreep is.
als je geen kinderen meer wil dan kun je het natuurlijk laten doen en snap wel dat je je er naar onder voelt. ikzelf heb gelukkig geen enkele striem op me buik maar wat ik weer heb is dat me borsten weg zijn. van een c naar een a of kleine b en ben over een borstvergroting aan het denken maar aan de andere kant denk ik ook weer ik heb een vriend, kindje en er zijn puch-up bh's maar toch zit ik niet lekker in me vel nu. een colega van mijn had ook een buik vol striemen en overtollig vel omdat zij bij de 2e zwangerschap 40 kilo was aangekomen en de beetje stiemen die ze had waren helemaal verder gescheurd. zij heeft een buikwand corectie laten doen en de kosten waren 6500 euro en er werd niks vergoed omdat het niet medisch noodzakelijk was. of het wel of nietv ergoed wordt kun je het beste overlegen met de arts want als hij je bijv. doorverwijst krijg je al heel wat korting. ze vond het de moeite waard ondankst de pijn die ze naderhand heeft gehad. het ziet er nu heel mooi uit en het liteken is te vergelijken met een keizersnede en der nieuwe navel ziet er ook goed uit denk er goed over naar want het is een zware ingreep van horen zeggen dan en ook moet je zeker weten dat je geen kids meer wilt. niet omdat het gevaarlijk is ofzo maar je hebt dan een stuk minder huid en de kans op striemen en scheuren is dan meerdere malen groter en dan kun je weer opnieuw beginne met een corectie veel succes
ik wil het ook pas over een aantal maanden laten doen, ik wacht sowieso tot tot het nieuwe jaar zodat ik zoveel mogelijk kilo's kwijtraak. fijn dat het zo mooi is geworden bij je collega, het kost wel wat en is best een zware ingreep, maar als je je daardoor beter voelt is het onbetaalbaar en alle pijn meer dan waard.
nee weet ik ook wel . begrijp wel dat je er mee zit,ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen als ik zoveel was aangekomen.het zit gewoon in de weg. Hoop voor je dat je een gedeelte vergoed krijgt
Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Zijn diverse topics over. Ik heb geen zin om mijn verhaal weer helemaal te typen. hier http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 staat mijn verhaal tussen.
Hoi, Zonder medische noodzaak, wordt een buikwandcorrectie tegenwoordig niet meer vergoedt. Als je een hele goede aanvullende verzekering hebt, kan het zijn dat je wel een gedeeltelijke vergoeding krijgt, bijvoorbeeld 25% ofzo. Ik zou tegen die tijd gewoon naar de plastisch chirurg gaan en hem een verzoek laten indienen bij je verzekering, dan krijg je vanzelf wel een akkoord of niet. Ik wil wel even zeggen dat een buikwandcorrectie een zware ingreep is en dat er zelfs een minimale kans is op ernstige gevolgen, zoals overlijden. Ik heb een tijdje geschreven bij een site over afvallen en daar was een lid die een buikwandcorrectie op de planning had, maar daar hoorden we niks meer van. Toen we navraag gingen doen, kregen we te horen dat ze overleden was aan complicaties! Ikzelf ben in het verleden 65 kilo afgevallen en heb niet zo'n mooie buik meer. Na de bevalling is dit ook niet beter geworden. Nu wil ik nog graag kinderen, maar ik denk niet dat ik ooit de stap durf te nemen om een buikwandcorrectie te laten doen, hoe lelijk ik mijn buik ook vind. Ik moet er niet aan denken dat mijn kids zonder mama moeten opgroeien, omdat mama haar buik niet zo mooi vond. Groetjes Saskia
Zonder medische noodzaak is nooit een buikcorrectie vergoed, ook 10 jaar geleden niet. Voor een vergoedeing is altijd een medische noodzaak nodig geweest, ze gaan echt niks vergoeden omdat de persoon "iets" niet mooi vindt. En een buikwandcorrectie zit sinds 1-1-2008 weer terug in t pakket. Feit blijft dat je t goed moet onderbouwen waarom je t medisch noodzakelijk vindt. Het is natuurlijk heel vervelend als iemand overlijd na een operatie, maar bij zo'n correctie is die kans wel heel minimaal. Om precies te zijn...deze vrouw is de 1e die aan deze operatie overlijd. Buiten op straat lopen is gevaarlijker, dus dan ook maar niet meer op straat lopen? Wat ook meespeelt is natuurlijk dat je het door een erkende arts laat uitvoeren. Alle artsen in ziekenhuizen zijn zeker geregistreerd, die in priveklinieken niet....En de arts van de overleden vrouw heeft haar de dag na de operatie naar huis gestuurd, terwijl het normaal is om na deze operatie 5 tot 7 dagen te blijven. Die vrouw is eigenlijk overleden aan een bacterieële infectie, die ze al bij zich droeg voor de operatie.... Dus en goede tip...laat de (eigenlijk ALLE) operatie(s) uitvoeren in een ziekenhuis en niet in een commerciële kliniek, enige nadeel is dat de wachtijden vaak iets langer zijn, maar dat zou je toch over moeten hebben voor n goede behandeling.
Die vrouw is gewoon in het ziekenhuis geopereerd, door een plastisch chirurg. Haar wond is gaan ontsteken, waardoor ze uiteindelijk is overleden. Ik zeg alleen dat het een zware ingreep is die door vele mensen zwaar onderschat wordt. Ik wil alleen zeggen dat je er goed over na moet denken, omdat er bij alle operaties eventueel complicaties kunnen optreden. Nu is het overlijden van een persoon wel een ernstige complicaties, maar ook kleinere gevolgen, zoals ontstekingen, kunnen voorkomen. Ook wil ik even zeggen dat je zeker 6 weken uit de roulatie bent, dan mag je maximaal 5 kilo tillen. Je moet dus hulp hebben bij de verzorging van je kids en het huishouden.
Als je op de volgende link klikt van t Algemeen Dagblad http://www.ad.nl/binnenland/article274807.ece lees je dat t n privekliniek is en wat ik zei over die bacterie. Als je gaat googlen kom je heel veel sites tegen waarin staat dat t n privekliniek was. Je bent idd lang uit de roulatie, ik wel meer dan 6 weken, en je mag idd niet veel tillen, kan goed 5 kilo zijn, weet ik niet meer. Wat ik wel nog weet is dat een pan aardappelen al te zwaar was. En dat haalt de 5 kilo niet eens Voor de liefhebbers: ik kwam deze site tegen met foto's en ervaringen http://www.plastische-chirurgie-wijzer. ... varingen=1 Ik kwam zelfs een buikwandcorrectieforum tegen http://www.buikwandcorrectie-forum.nl/i ... 0748a21cd9 Was dat er 13 jaar geleden ook maar.