Buikwrijvers

Discussion in 'Zwangerschap' started by klaver85, Sep 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van. Misschien straal ik uit dat ik niet aangeraakt wil worden! haha

2. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0
    Net zoals bij leaf geen last van gelukkig.

3. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Bij mij gebeurt het ook, echt geen moeite mee. Ik leg ook wel eens mijn hand kortstondig bij iemand op de schouder, de arm of de knie, is dat dan ook niet oké?;)

Ik denk dat het aanraken van de buik al een eeuwenoude manier is van het tonen van blij zijn voor je en een soort van contact maken met de kleine (niet echt natuurlijk, maar symbolisch).

Wat ik wel moet zeggen is dat als de blaren op de buik gewreven worden het mij ook wel ongemakkelijk doet voelen, dat gebeurt soms wel. Dank denk ik ook: uhm, even aanraken okè maar het hoeft geen romantische scène te worden:p

4. klaver85

klaver85 Bekend lid

Nov 26, 2014
    757
    182
    43
    Voor mijn gevoel is iemand op zijn been wrijven of op zijn arm heel anders, het voelt voor mij ook heel anders.
    Mijn buik is altijd al heeeeel gevoelig, en zou het ook niet prettig vinden als iemand zo aan mijn buik zou zitten.

Ik snap wel het achterliggende idee van veel mensen, daarom zal ik ook niet iemand afsnauwen die het toch doet, maar ik vind het echt afgrijselijk.

5. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Ik vind het ook absoluut niet fijn. Mijn buik is nou niet echt een plek waar ik heel zelfverzekerd over ben. Ik probeer hem normaal te verbergen maar natuurlijk niet tijdens de zwangerschap. Maar dan nog! Blijf van me af!! :(
    Ik heb het nog niet echt meegemaakt dat 'vreemden' of mensen die verder van me af staan het deden. Mijn eigen moeder en m'n man wel, zelfs dat vind ik al niet heel prettig hihi ;) maar zij mogen het wel hoor :)

6. Denise001

Denise001 Bekend lid

Feb 9, 2015
    503
    4
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Vind het al niet fijn als m'n vriend over m'n buik wrijft.
    Buik is behoorlijk gevoelig en krijg dan van die rare stuiptrekkingen haha, vooral als het onverwacht gebeurt. Hij word dan vaker boos want het is toch ook zijn baby :)
    Klanten hebben er inderdaad een 'handje' van om te aaien maar dan sla ik snel m'n handen om m'n buik of ik draai weg.
    Tot nu toe lukt het nog aardig.
    Wat ik wel vreselijk irritant vind is de vraag : en wat word het?
    Nouja hoop een baby maar een aapje is ook wel grappig..

7. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hahaha mijn antwoord op de vraag wat word het is voortaan standaard een puppy...dan kijken ze me raar aan maar de boodschap is meestal wel duidelijk :D

8. klaver85

klaver85 Bekend lid

Nov 26, 2014
    757
    182
    43
    Ja de vraag, wat wordt het is inderdaad ook standaard.
    Vooral dat vragen via een omweg... En als je dan net hapt, komt de vraag of we het zelf dan nog niet weten.. Zeker, maar als mensen het vragen, heb ik eerder de neiging om de kont tegen de krib te gooien dan iets anders?

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Vreemden nog nooit gehad.
    Bij mn dochter bijna niemand
    Nu fulltime school en er zitten wel paar klasgenoten af en toe aan mn buik. Ook al zeg ik dat daar mn darmen nog zitten haha.
    Ik maak me er niet druk om zolang het mensen zijn die ik ken en mag vind ik het prima. Zelf doe ik het niet, tenzij ik zeker weet dat die persoon er voor open staat. Dan wil ik wel af en toe beetje baby plagen in hoop op reactie terug.

10. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

May 12, 2015
    1,719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Ik moet altijd stiekem in mezelf lachen omdegene die willen voelen maar eigenlijk niet weten wat ze aan het doen zijn. Zo heel vaak worden mn darmen ook niet geliefkoosd. Die zijn door de zwangerschap soms zo van slag dat ze wel een aai hebben verdiend :D

Share This Page