hey meiden, Ik zit ff met een vraagje. Gisteren ben ik wat bruinig bloed verloren. Dit zat vermengt met wat slijm. Het leek wel een klodder, daarna nog een beetje met naar de wc gaan en verder niets. Nu heb ik met 5,5 week heel veel bloed verloren, helder rood zelfs! En met 7 en met 9 weken een echo gehad en het hartje klopte! Ik ben vandaag 10 weken en ik heb behalve de pijntjes in mn buik die ik al vanaf het begin heb geen kramp of zo. Ik heb de dag ervoor wel seks gehad dus ik denk zelf misschien dat het daarmee te maken heeft. Hebben jullie hier ervaring mee?
Dan zou ik er van uit gaan dat t door de seks komt. Zeker als er geen helder rood bloed bij komt kijken.
Met 13 weken had ik ineens ook bruin verlies. Best wel veel! Het zat in mn onderbroek en als ik naar de wc ging lag er ook redelijk veel in de wc pot. Tijdens het sexen kan er een bloedvaatje beschadigen. Je baarmoeder is nu extra doorbloed, dus je kan sneller gaan bloeden. Daar kun je de dag of paar dagen erna wat (oud)bloedverlies van hebben. Verder zei mn vk dat het ook nog van de innesteling kan zijn! En die klodder is waarschijnlijk een beetje bloed vermengd met een klodder sperma Maar goed, je schrikt toch altijd!! Als je het niet vertrouwd, schroom dan niet om je vk te bellen!!
bruin bloed is eigenlijk niet schadelijk is mij toen verteld door de verloskundige. Soms ruimt de baarmoeder ook nog wel wat op, door middel van (oud) bruin bloed.
dank jullie wel. Ik probeer er nu ook vanuit te gaan dat het van de seks kwam...Maar ergens zit nog zo´n twijfelend stemmetje in mijn hoofd...Maar ik heb mn verloskundige even een mailtje gestuurd. Maak me ook weer niet zo veel zorgen dat ik het spoednummer moet bellen. Het is ook nog steeds gestopt. En verder ook geen ergere krampen behalve van die steekjes rondom mn baarmoeder af en toe maar die heb ik al vanaf het begin van mn zwangerschap. En de ene dag heb ik het wel de andere dag niet.