Hoi meiden, Ik heb hier en daar gegoogled en ben zoveel verschillende antwoorden tegen gekomen, dat ik het toch hier maar even vraag. Ik zit vandaag op 6 dagen na ei. Als ik uitga van een luteale fase van 14 dagen is maandag de 29e mijn NOD. Maar in de vorige ronde had ik een luteale fase van 10 dagen, dus zou 2e kerstdag mijn NOD zijn. Gisteravond had ik een klein beetje bruin verlies in mijn broekje. Het was vrij waterig. Bij afvegen verder niets. Vandaag vond ik wat witte afscheiding in mijn broekje, het zag er vrij glazig uit. Tevens is vanmorgen mijn temp met 0.1 graad gedaald. Verder heb ik nergens last van, behalve de welbekende kleine krampjes laag in de buik/boven het schaambeen. Het doet geen pijn, maar is wel aanwezig. De antwoorden die ik ben tegengekomen over het witverlies variƫren. De 1 zegt, dat witverlies krijg je alleen als je ei niet is bevrucht en de ander zegt juist dat wit verlies een goed teken kan zijn. Ik weet dus niet zo goed wat ik moet denken en ben benieuwd naar jullie mening/ervaring. Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Liefs Kweb
hoi... Ik heb altijd wit/bruinverlies een aantal dagen na mijn ei maar daarna word ik gewoon ongi... Dus het zegt denk ik weinig over of je bevrucht bent of juist niet... Sommige mensen hebben ook een beetje wit verlies op de dag van de eisprong of een dag van te voren dat geeft weer voor die personen aan dat ze vruchtbaar zijn..... Ik vind het zelf erg moeilijk ik denk dat je je lichaam heel goed moet kennen wil je weten waarom je op dat moment wit/bruinverlies hebt..... Als je het gevoel hebt dat je zwanger bent...dan zou ik gewoon proberen te testen op 2e kerstdag..! Als j het niet zeker weet je kan het toch altijd proberen... DIt is in ieder geval mijn ervaring...
hoi hoi bedankt voor je antwoord. Ik heb er zelf nooit last van namelijk. Ja wel eens van bruin verlies maar dat was dan 1 dag voor ongi. en het wit wat jij beschrijft rond je ei, heb ik niet. Das eggwhite maar dat heb ik niet. Ik hou voor het gemak maar gewoon de 29e aan, dan kan ik ook niet te vroeg testen. Maar in elk geval thx voor je reactie