Hallo, Kopen jullie nu al zomerkleding voor jullie kindje(s)? Dus ik bedoel t-shirt met korte mouw, korte broek of jurkje? Ik durf het nog niet, want vind het nog zo moeilijk in te schatten welke maat onze kleine tegen die tijd heeft. Maar nu het wat mooier weer is, heb ik wel zoiets van als het doorzet dan heb ik straks alleen maar lange mouw shirts, etc. Ik heb pas nog wel een paar lange mouw shirts aangeschaft voor de maat hierna zeg maar, dus dat zal over een paar maandjes aan kunnen en ik weet dat het wel zomer word, maar ja, je moet toch ook wel wat met lange mouwen in huis hebben voor de zomer (voor eventueel wat koudere dagen)? Of hebben jullie dat niet? Doe je dan een vestje aan over korte mouw t-shirts? En m.b.t. rompers voor de zomer > geven jullie je kindje dan mouwloze aan of gewoon met korte mouw?
Ik durf het ook nog niet zo goed aan om zomerkleren te kopen.Heb een keer de verleiding niet kunnen weerstaan en heb een super (zwijmel) jurkje met korte mouwen van lief gekocht. Maar als het dan te groot is doe ik het geoon in de herfst aan met een truitje met lange mouwen en maillotje er onderaan. Ik doe nu al de meeste tijd rompers met korte mouwen aan, maar mocht het echt warm zijn gewoon mouwloos denk ik..haha je hebt dus helemaal niks aan mijn antwoord!
Fae heeft zomer en winter rompers met korte mouw of zonder mouw aan. Wel haal ik wat rompertjes bij met spaghettibandjes. Jurkjes, van soepele stof, zou ik nu wel durven kopen al, ook omdat ze daar wat langer mee kunnen doen. En oja, leggings voor die kleintjes, zijn ook handig. Net als bij jurkjes is de lengte daarvan iets minder belangrijk, 3/4 is ook leuk tenslotte . En shirtjes, ach als het straks echt warm wordt hebben ze die ook nog wel bij zeeman, hans textiel, etc. Dus dan zijn ze gauw genoeg nog bijgehaald. Ik vind het momenteel erg moeilijk gokken met haar maat. Ze kruipt langzaamaan naar 74 . Maarja, het is pas net april... We gaan eind juni op vakantie, tegen die tijd kijk ik wel echt rond voor voldoende korte mouw shirtjes en fijne jurkjes.
heb al wel een paar tshirtjes en broeken gehaald in de maat 86 , ze zit nog in 80 en 86 verzuipt ze nog in, tegen de tijd dat het mooi weer is om het aan te doen past ze het vast wel.
Het scheelt natuurlijk ook wel, dat je niet met 'te lange mouwen' zit die je om moet gaan slaan . Dat is dan weer wel voordeel. Hooguit in de breedte staat het wat vreemd als het echt te groot is .
Ik heb al wel heel veel zomerkleertjes gekocht, ze zit nu al een hele tijd in maat 68 dus ze gaat zo langzamerhand wel naar de 74 en tegen die tijd is het zeker wel zomer. Ik heb ook veel jurkjes en daar kan ik altijd nog een legging onder doen en een rompertje met lange mouwen.
ik ben al flink aan het inslaan gweest afgelopen maand. nu is me dochter al wat ouder dus is het kwa maat makkelijker om te shoppe. ze zit nu in 92 en kwa zomerkleding heb ik voornamelijk 92. ze is nu 85 of 86cm dus dit moet voorlopig nog wel passen. als ze kleiner zijn is het kwa maat veel moeilijker inschatten dus zou al wel wat gaan kopen maar dan gewoon 2 shirtjes en eventueel een 3/4 of dun linne broekje. kleintjes krijgen om de zoveel tijd meestal een groeispuurt en kunnen zomaar in 3 maanden tijd van 62 naar 74 gaan dus 2 maten verschil. het begint nu al lekker weer te worden dus een shirtje in de kast lijkt me niet te veel
Ik heb al wel shirtjes met korte mouw en jurkjes. Doe er gewoon een romper met lange mouw en majoo onder. Tja, en als het straks niet meer past koop ik wel nieuw
Heb de hele zomercollectie al gekocht. Jayden draagt altijd noppies en bfc dus heb al flink ingekocht in maatje 80. Hij heeft nu nog 74 namelijk. En heb al wat t shirtjes ingekocht van guess en dkny kon het niet laten haha. Vorig jaar is het ook goed gekomen en heb nu nog van alles met lange mouw ook in 80 in september al ingekocht dat kan ie nu nog aan als het koud is.